Kate Upton – exercitii pentru tonifiere

By  | 

”Kate este cel mai bun client pe care un antrenor îl poate avea. Este profesionistă, disciplinată şi a făcut tot ce i-am spus eu.” a mărturisit David.

Modelul a apelat la un program de antrenament special pentru a apărea în formă maximă pe coperta revistei Sports Illustrated. Iată cum s-a pregătit Kate, alături de antrenorul său personal.

Programul consta în 2 ore de antrenament pe zi, 7 zile din7, după care s-a redus la 1 oră şi jumătate, 6 zile din 7. Programul ei a inclus ridicare de greutăţi, benzi de rezistenţă, sprint şi kick boxing. Zonele pe care s-au concentrat cel mai mult sunt abdomenul, picioarele, fundul şi braţele.

În perioada de dinaintea shooting-ului pentru copertă, Kate şi-a prelungit programul de antrenament adăugând 45 de minute în plus de cardio. În acelaşi timp, aceasta şi-a redus dieta la shake-uri, sucuri verzi şi o gustare pe zi.

Scopul principal al antrenamentului a fost doar să îşi tonifice coapsele şi să păstreze fundul ”obraznic”, dar să nu îi afecteze formele voluptuoase. 

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *