Ingrijirea pielii dupa un sezon de expunere la soare

By  | 

Dacă ești în căutarea unei creme pentru îngrijirea pielii care să-ți transforme tenul peste noapte, abandonează misiunea; pielea ta ere nevoie de mai mult de-atât pentru a atinge perfecțiunea, mai ales după ce a fost expus la soare toată vara:

FOTO: Victor Oancea

FOTO: Victor Oancea

 

  1. Nicio zi fără hidratare și protecție solară. Este foarte important ca pielea ta să nu afle ce-i aia deshidratare; aceasta din urmă favorizează apariția ridurilor și dă feței acel aspect tern. Hidratarea combate aceste probleme și menține elasticitatea pielii, iar ingredientele potrivite vor amâna o vreme semnele maturizării tenului. Încearcă Jeanne Piaubert Skin Breakfast Essential Daily face care, 257 lei (Douglas), ce hrănește fața pe toată durata zilei prin metoda crono-nutriției. Pentru tenul foarte uscat, încearcă un ulei facial precum Kiehl’s Daily Reviving Concentrate, 185 lei. Cât despre protecția solară, se numește astfel pentru că trebuie folosită când e… soare. Adică 365 de zile pe an.
  2. Curățarea tenului trebuie să fie personalizată. Nu doar produsul pentru îngrijirea pielii trebuie să fie potrivit pentru tipul de ten, ci și frecvența, metoda și intensitatea cu care execuți manevra de deposedare a pielii de celulele moarte. O exfoliere superficială ar putea da naștere imperfecțiunilor, în timp ce curățarea excesivă poate irita și agresa tenul. Trebuie doar să fii extrem de atentă la nevoile pielii tale.
  3. Tenul are nevoie de grăsimi bune. Alimentele grase, procesate, fast food… nu doar îngrașă, ci urâțesc tenul. Însă grăsimile bune, sursele doldora de acizi grași Omega3, sunt cele care hrănesc pielea din interior (și exterior, dacă le folosești ca ingrediente în măști). Consumă avocado, fructe oleaginoase, ulei de cocos/măsline, somon, etc., alimente de bază în îngrijirea pielii, atât pe interior, cât și pe exterior.
  4. Secretul tinereții sunt antioxidanții. Un ceai verde pe zi ține doctorul (plastician) departe! Proprietățile antioxidante ale acestuia îl recomandă în regimul anti-age, alături de fructele bogate în vitamina C precum citricele ori afinele.
  5. Suplimentele alimentare sunt necesare. Oricât te-ai strădui să mănânci sănătos, nu e chiar așa simplu să asimilezi nutrienții pe care îi vânezi. În plus, unele alimente cunoscute drept sănătoase suferă modificări (de exemplu, fructele/legumele în extra-sezon) nocive pentru organism și prin urmare, pentru ten. Ia în calcul administrarea de suplimente alimentare – antioxidanți, vitamine, minerale, dar ai grijă să fie din surse verificate, autorizate.

 


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *