Ingredientele sanatoase care nu trebuie sa iti lipseasca!

By  | 

Ulei de măsline extra virgin

Ştiai că dacă introduci în alimentaţie aproximativ patru linguriţe de ulei de măsline scazi riscul de a dezvolta boli de inimă? În plus, este bogat în grăsimi bune, care scad nivelul colesterolului şi al insulinei din organism. Iar când vine vorba de frumuseţe, sunt numeroase reţete de măşti hrănitoare pentru păr şi piele care includ uleiul de măsline.

Oţet balsamic

Acesta are foarte puţine calorii (aprox. 14 la o lingură) şi dă un gust deosebit salatelor de care vei face abuz în sezonul cald. Alte beneficii ale oţetului balsamic includ un număr ridicat de antioxidanţi şi mai contribuie la creşterea imunităţii organismului. Digestia se va îmbunătăţi şi ea dacă îl adaugi în mâncare pentru că stimulează activitatea pepsinei, o enzimă din stomac.

Muştar Dijon

Cu un conţinut de doar 5 calorii per linguriţă, muştarul dijon va adăuga savoare gustărilor tale. Acesta este preparat din seminţe de muştar şi vin alb şi leagă foarte bine dressingurile, marinatele şi sosurile.

Miere de albine

Nu doar că îţi îndulceşte ceaiul şi viaţa, ci este şi plină de antioxidanţi şi dă rezultate uimitoare în tratamentele de frumuseţe homemade.

Sos de soia Tamari

O specialitate de sos de soia produs din boabe de soia fermentate şi este ”gluten-free”, spre deosebire de alte sosuri. Chiar dacă nu preferi alimentele care nu conţin gluten, te poţi baza pe sosul Tamari că este mult mai aromat, are un conţinut mare de proteine şi în mod surprinzător, îţi poate îmbunătăţi starea de spirit.

Seminţe de in

Pline de acizi graşi Omega 3, buni pentru o inimă sănătoasă şi o piele readiană de frumuseţe, seminţele de in conţin şi proteine, care îţi asigură o digestie bună.

 

 

 

 

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *