Hula hoop, dansul care-ti formeaza un corp superb

By  | 

De ce merita sa faci hula hoop

Daca nu suporti nici gandul de a te apuca de aerobic sau tae-bo, atunci vei adora hula hoop-ul. Pentru ca e distractie pura!

Nu trebuie sa inveti miscari complicate, nu dai bani pe abonament la sala si nu ai nevoie decat de un singur cerc pentru a arde nu mai putin de 300 de calorii in 30 de minute. Deci, e perfect!

Si uite cate poate face pentru tine:

  • Mareste flexibilitatea corpului
  • Reda fermitatea pielii
  • Arde grasimile rapid
  • Imbunatateste circulatia sangvina
  • Lucreaza muschii spatelui

Cum cumperi un hula hoop

Hula hoop-ul trebuie sa ti se potriveasca, adica, daca-l pui in pamant trebuie sa ajunga cam pana la piept. Dar, daca ai o talie generoasa, ia un hula hoop si mai mare. Ai grija, un cerc greu este mai simplu de rotit decat unul usor.

Cum folosesti un hula hoop

Cu un hula hoop poti lucra mai multe zone – talie, aripioare, picioare si brate.

TALIE
Tine picioarele departate, la o distanta considerabila unul fata de altul, si impinge laba piciorului drept mai in fata. Tine cercul lipit de spate, putin peste nivelul taliei, si incepe sa-l rotesti usor schimband centrul de greutate de pe un picior pe altul. Roteste cercul si-n dreapta si-n stanga, si vezi in care parte il poti roti mai usor. Nu uita ca daca descrii un cerc amplu, incetinesti rotirea, iar rotirile scurte din talie vor face ca hula hoop-ul sa se miste din ce in ce mai repede.

ARIPIOARE
Stai dreapta, pune cercul pe coapse, in dreptul aripioarelor, si incepe sa rotesti. Incearca sa te rotesti cat mai repede, descriind in aer cercuri destul de mici.

PICIOARE
Stai pe spate si ridica piciorul drept la 90 de grade sau intr-un unghi cat mai apropiat de 90 de grade. Roteste cercul cu piciorul cat poti de repede timp de cam 2 minute si apoi schimba piciorul.

BRATE
Intinde bratul drept in laterala si roteste cercul cu miscari circulare cat mai mici cam 5 minute. Schimba bratul.

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *