Gustari sanatoase in timpul meciurilor

By  | 

Fie că iubitul tău se uită la meci singur sau îşi cheamă prietenii pe la el, îi poţi pregăti câteva gustări sănătoase, dar gustoase.

Iată câteva idei uşor de făcut:

Pizza

Cine nu iubeşte pizza? Şi când te gândeşti că este atât de uşor de preparat acasă, iar banii cheltuiţi sunt mai puţini! Fie că faci chiar tu blatul sau îl cumperi din magazin, poţi folosi ca topping cam orice vrei: şuncă, salam, mozzarella, ardei, roşii, porumb, măsline, ciuperci, chiar şi ou.

Cartofi pai la cuptor

O alternativă mai sănătoasă la cartofii prăjiţi o reprezintă cei la cuptor. Foloseşte cartofi dulci în loc de cartofi normali, aşează-i într-o tavă cu ulei de măsline, sare şi piper şi scoate-i când sunt destul de crocanţi. Asta e tot! Simplu şi gustos!

Cripsy strips la cuptor

Cui nu îi plac crispy strips? Din păcate, cei de la fast food-uri nu sunt chiar cea mai sănătoasă mâncare. Există o alternativă: cripsy strips la cuptor. Ai nevoie de piept de pui tăiat fâşii, fulgi de porumb, ouă, lapte, ulei vegetal şi făină (plus sare, piper şi alte condimente). După ce ai trecut bucăţile de pui prin făină şi prin oul condimentat, le treci prin fulgii de porumb, apoi pui la cuptor cam 20 de minute. Recomandăm să se consume cu sos de usturoi, dar poţi folosi orice sos îţi place.

Chipsuri din lipie

Iată o alternativă mai sănătoasă pentru clasicele chipsuri. Se taie lipia în bucăţele de mărimea unor chipsuri şi se unge cu miere şi unt, după care se presară cimbru şi alte ierburi aromate, în funcţie de gust. La cuptor bucăţile de lipie vor deveni la fel de crocante ca chipsurile din comerţ, însă sunt mult mai sănătoase.

Care este preferata ta?

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *