Greseli care iti pot afecta antrenamentul

By  | 

Sport pe stomacul gol

Dacă eşti genul de persoană matinală şi preferi această parte a zilei să faci mişcare este bine să mănânci puţin înainte să o faci, altfel vei ”arde” masa musculară, atât de frumos lucrată.

 

 

Fără fibre înainte de sport

Deşi alimentele bogate în fibre sunt o gustare sănătoasă, în acelaşi timp îţi pot provoca dureri de stomac în mijlocul antrenamentului. Alege în schimb alimente bogate în proteine şi carbohidraţi.

Abuzezi de energizante

Cofeina te ajută să ai performanţe mai bune la sală dar în acelaşi timp zahărul rafinat din băuturile energizante nu sunt deloc indicate stilului tău de viaţă. Nivelul de zahăr din sânge va urca şi va coborâ la fel de brusc atunci când nu te aştepţi. Bea mai bine un ceai verde înainte de antrenamente.

 

 

Mănânci prea mult

Ultima masă înainte de antrenamente poate fi şi cu jumătate de oră înainte, dar trebuie să fie foarte uşoară ca să nu îi dai bătaie de cap stomacului tău. 

Fără bumbac la sală

Deşi acest material este indicat în alte situaţii, în timpul antrenamentelor lenjeria intimă şi şosetele se udă şi rămân aşa, provocând iritaţii, mâncărimi sau chiar infecţii. Achiziţionează echipament sprtiv profesionist şi nu vei mai fi nevoită să îţi faci griji în privinţa igienei.

 

 

Nu faci încălzire

Nu ai chiar atât de mult timp la dispoziţie precum ţi-ai dori, aşa că intri direct la treabă când ajungi la sală. Ei bine, o încălzire de 5 minute înainte va avea cele mai bune efecte asupra performanţelor tale şi mai ales te va scuti de eventuale dureri musculare.

 

 

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *