Ghid de fitness pentru sex mai bun

By  | 

Cand vine vorba de sex, exercitiile trebuie adaptate, la fel ca orice alt antrenament, in functie de nevoile fiecaruia.

In cartea sa, “Sexual Fitness: The Workout Guide to Better Sex”, instructorul de fitness Greg Peterson explica de ce exercitiile fizice concentrate pe diferite parti ale corpului te pot ajuta sa incingi atmosfera in dormitor.

Peterson considera ca cele mai importante sunt exercitiile kinestezice pentru ca ele sporesc controlul asupra muschilor.

Antrenorul sustine ca trebuie sa ne invatam anumite parti ale corpului sa functioneze independent, de aceea este important ca trupul nostru sa stie sa isi selecteze muschii potriviti pentru miscari. Astfel, noi vom economisi energie si vom controla circulatia sangelui in corp.

Factori cheie in antrenamentul pentru sex mai bun

Rezistenta cardiorespiratorie imbunatateste consumul de oxigen si circulatia sangelui. Astfel te vei bucura de o experienta sexuala mai lunga si mai intensa.

Imbunatatirea echilibrului iti va permite sa incerci mai multe pozitii fara sa te chinui sau sa cazi.

Exercitiile pentru cresterea fortei maculare te vor ajuta sa iti sustii mai bine partenerul. Sunt numeroase pozitii in care trebuie sa sustii greutatea corporala a partenerului tau. Pentru a te putea bucura de ele cu adevarat, trebuie sa ai un anumit grad de forta.

Coordonarea muchilor iti permite sa directionezi fluxul sangelui, mai puternic atunci cand muschii sunt activi. Daca poti controla acesti muschi, poti controla si circuitul sangelui in organism, facandu-ti experienta mai placuta.

Rezistenta musculara te ajuta sa nu obosesti repede. Ultimul lucru pe care ti-l doresti este sa fii epuizata inainte sa ajungi la orgasm.

Flexibilitatea nici nu mai trebuie mentionata, pentru ca stim deja cat de important este sa putem manevra anumite pozitii.

Daca vrei sa iti imbunatatesti echilibrul, iata un exercitiu usor pe care il poti face oriunde. Stand in picioare, ridica genunchiul, apoi intinde-l drept in fata. Apoi coboara-l drept, in balans usor spre in spate. Revino la pozitia initiala, cu genunchiul ridicat. Tine minte ca in timpul exercitiului corpul tau trebuie sa stea drept si nemiscat.

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *