Ghid de fitness pentru fete lenese

By  | 

Intensificare

Stii deja ca ar trebui sa urci pe scari in loc sa mergi cu liftul, dar e mult prea tentanta calea usoara atunci cand esti pe tocuri si ai si o cafea in mana.

Iata o motivare pentru tine: drumul pe scari este mult mai scurt.

Poti incerca sa urci cate doua scari deodata, astfel, vei arde mai multe calorii (vei putea sa treci de la cafeaua latte light la una care sa contina si o cantitate mica de grasimi), iti vei tonifia corpul si vei castiga si cursa “cine ajunge primul” cu colegii tai care aleg liftul.

Ca sa nu urci pe tocuri, ia cu tine de schimb pantofi cu talpa joasa.

Munca de la 9 la 5

Inca te folosesti de scuza ca nu poti face exercitii fizice la serviciu? Uita de asta!

Incordeaza muschii fesieri cand stai la birou timp de 3-4 secunde si apoi relaxeaza-te (ar insemna o runda). Incearca sa faci 2-3 runde a cate 15-20 de repetari pe zi.

De fiecare data cand scrii un email, incearca si un exercitiu care iti va tonifia abdomenul: stai dreapta la birou si incordeaza muschii abdominali tare pentru cat de mult timp poti si apoi ia o pauza pentru a relaxa muschii.

Da jos cu vibratii

Poti scapa de aspectul neplacut al abdomenului lipsit de fermitate folosind Power Plate. Este un aparat pe baza de vibratii care contracteaza muschii, fara ca tu sa depui nici cel mai minim efort.

Totusi, nu este suficient sa stai si sa lasi aparatul sa-ti faca treaba, ci pentru a obtine un rezultat optim este bine sa imbini utilizarea lui Power Plate cu, de exemplu, fandari. Aparatul este scump, dar iti poti face un abonament la una din salile de sport care au in dotare Power Plate.

Cumparaturi

Cand mergi la cumparaturi si mai ales in sezonul reducerilor, cand te intorci cu multe pungi acasa, incearca sa faci un exercitiu simplu: intinde-ti bratele, roteste umerii de fiecare daca cand cauti un produs si vei avea un spate tonifiat.

Stabileste-ti o tinta de 10-15 astfel de exercitii pentru bicepsi de fiecare data cand mergi la shopping, pentru a-ti defini bratele si a le tonifia, la fel ca si spatele.

Baie si exersare

Nu este nevoie sa te folosesti de scuza ca nu ai timp sa faci exercitii. Poti sa faci exercitii si cat timp iti faci un dus. Pune-ti toate produsele pe care le folosesti (sampon, gel de dus) si fa genoflexiuni pentru a le ridica. Ai mare grija sa nu aluneci!

Calorii in minus

Poate toate am trecut prin situatia in care ne-am inscris la sala si nu ne-am mai dus dupa o luna.

Daca iti lipseste motivarea, te poti inscrie la o cursa caritabila care sa te faca sa exersezi sau ia un prieten la alergat. Pune si o vesta pentru slabit pe sub bluza, atunci cand faci miscare, pentru a da mai repede caloriile jos.

La TV

Ai observat siluetele de invidiat ale actritelor din “Sex and the City” sau “Gossip Girl”? Poti obtine si tu astfel de silueta, chiar in timp ce stai sa te uiti la televizor.

Recomandabil este sa faci 10 indoiri si intinderi ale bratelor (exercitiu bun pentru tricepsi) folosindu-te de marginea canapelei, de trei ori pe zi pentru a avea brate tonifiate.

Acasa

Daca ai norocul sa lucrezi de acasa sau daca ai un birou in care te poti destinde, inlocuieste scaunul cu o minge de echilibru (pe care o gasesti si in salile de sport). Pozitia pe minge te va ajuta sa-ti fortifici si sa-ti modelezi abdomenul. Pentru un plus de amuzament, poti incerca si hoola-hoopul (cercul pe care il poti roti cu soldurile) care va contribui la a-ti forma o silueta de admirat.

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *