Fund tonifiat in 6 minute

By  | 

Ridicari laterale de picior

(1)

Stai in patru labe, incruciseaza picioarele la nivelul gleznei si asaza mingea pe glezna piciorului stang (care e deasupra).

Incearca sa fixezi mingea intre glezna si gamba.

(2)

Intoarce piciorul stang indoit inspre dreapta – coapsa sa fie paralela cu podeaua.

Incordeaza laba piciorului.

Mentine pozitia cateva secunde si revino la start.

Mai ai de facut trei seturi a cate 10 exercitii si apoi poti schimba piciorul.

Mentineri cu ridicari de picioare

(1)

Stai pe burta, cu mingea intre labele picioarelor si cu coapsele lipite.

Mentine trunchiul ridicat stand pe antebrate, ca-n imagine.

(2)

Incordeaza fundul si ridica gambele usor, dupa care sprijina din nou varfurile pe podea.

Inca trei seturi a cate 10 exercitii…

Genuflexiune cu minge

(1)

Incepe din pozitia clasica pentru genuflexiune – spatele drept, piciorul drept indoit la aproape 90 de grade si celalalt cat mai intins in spate (nu pune calcaiul in podea).

Asaza mingea in curbura piciorului drept si tine-o fixa incordand pulpa si gamba.

(2)

Flexeaza piciorul stang si coboara-l pana cand genunchiul atinge podeaua.

Revino la start.

Mai fa inca trei seturi a cate 10 exercitii si schimba partea.

„Ridicari laterale scurte” de picior

(1)

Stai in patru labe, cu mingea in spatele genunchiului drept.

Mentine piciorul drept indoit la 90 de grade, ridica-l si rasuceste-l catre stanga.

Gamba sa fie paralela cu podeaua.

(2)

Ridica piciorul drept si mai mult pe diagonala, catre stanga.

Stai asa cateva secunde si revino la start.

Acesta e un exercitiu, iti mai raman inca 3 seturi a cate 10 exercitii fiecare.

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *