Fitness star Brittany Dawn: Exerciții pentru fesieri

By  | 

Pregătește-te să etalezi cea mai fermă vesiune a fundului tău de până acum. Acest exercițiu recomandat de fitness-starul de pe Instagram Brittany Dawn (@Brittany_Dawn_Fitness), antrnor certificat, îți va transforma total posterirorul. Hello, pantaloni mulați!

Lungește-te pe podea cu picioarele depărtate cât lățimea bazinului, cu călcâiele sprijinite pe o bancă stabilă în fața ta.

Împinge în călcâie și ridică bazinul cât poți de sus.

Fă o pauză de două trei secunde încordând fesierii, apoi revino în poziția de pornire, relaxat.

Ai încheiat o repriză, mai fă încă trei sau patru seturi de câte 15-20 de mișcări, de trei sau patru ori pe săptămână.

#BELFIE TIME

Poate că moda selfie-urilor dorsale a trecut, dar fă-ți o poză înainte de a începe exercițiile, pentru a o compara cu cea de peste o lună.

Ești gata să treci la următorul nivel? Încrucișează picioarele (sprijinind glezna pe partea de jos a coapsei piciorului opus), înainte să începi să faci mișcarea de ridicare a bazinului. Apoi inversează poziția picioarelor.

Citeşte continuarea materialului în ediţia de septembrie a revistei Cosmopolitan România.

Foto: Allie Holloway/StudioD. Fashion Editor: Samantha Roman. Hairstyle: Andrita Renee. Make-up: Taylor Fitzgerald. Manichiura: Rachel Shim. Bustieră, Shop.Vestem.com; leggings, 2xist.com; sneakers, Athleticpropulsionlabs.com. Bancă: Allmodern.Text: Ana-Maria Prunariu

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *