Fitness: Modeleaza-ti coapsele

By  | 

COAPSE SUPLE

Stai cu picioarele apropiate, genunchii usor indoiti si palmele sprijinite pe solduri (a).

Fa o fandare laterala, lasand toata greutatea pe piciorul drept (b). Schimba-ti greutatea pe stangul, pe masura ce revii in pozitia initiala.

Repeta si pentru cealalta parte.

Eficienta maxima: Exerseaza cu greutati de 1 kg.

UN PAS INAINTE

Paseste in fata cu dreptul.

Ambii genunchi sunt usor flectati si calcaiul stang ridicat (a).

Indoaie piciorul stang pana cand genunchiul ajunge la 5 centimetri de sol (b).

Concentreaza-ti greutatea pe calcaiul drept.

Incordeaza fesele cand revii in pozitia initiala. Repeta miscarea si pentru partea opusa.

Eficienta maxima: La punctul b, ramai asa timp de 20 de secunde.

SARITURI DIN GHEMUIT

Asaza-te cu talpile departate, genunchii indoiti si palmele pe solduri (a).

Contracta muschii interni ai coapsei si fesierii, in timp ce apesi pe calcaie si degete, si executa o saritura (b).

Aterizeaza in pozitia a.

Eficienta maxima: Fa sariturile intr-un ritm alert, fara pauza, timp de 30 de secunde, astfel incat sa accelerezi bataile inimii.

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *