Fitness: Cum îți alegi forma de mișcare potrivită

By  | 

O fi cardio feblețea ta, dar vei vedea că poți obține rezultate și mai bune dacă sari din când în când peste oră. Executarea acelorași mișcări zi de zi poate duce la slăbirea anumitor mușchi și daune de suprasolicitare. Iată câteva mișcări simple cu beneficii uluitoare, pe care merită să le execuți.

 

5 % este procentul cu care cicliștii pedalează mai tare dacă consumă o banană înainte de cursă, nu doar apă.

 

 

Dacă alergi…

LUCREAZĂ CU GREUTĂȚI LA SOL

Alergarea solicită puternic cvadricepșii. „Greutățile ridicate de la sol lucrează fesele și tendoanele, ajutându-te să alergi mai mult și mai rapid,” spune Matt Dixon de la Purplepatch Fitness, platforma pentru mișcare virtuală.

Stai în picioare cu picioarele depărtate la nivelul șoldurilor, ținând greutățile în mâini. Apleacă fundul și îndoaie genunchii, îndreptând ganterele spre picioare. Ia-o de la capăt și fă două seturi a câte 10 repetări.

 

Dacă biciclești…

LUCREAZĂ PICIOARELE

Mersul pe bicicletă implică picioarele într-o mișcare plană. Călcând pe exterior, mușchii sunt lucrați într-o altă direcție.

Stai pe partea dreaptă a unei cutii sau bănci, cu gantere în ambele mâini. Pășește cu stângul urcând  pe bancă. Fă pauză, întoarce-te jos și reia. Fă două seturi a câte 10 repetări.

 

Dacă înoți…

RIDICĂ GREUTĂȚI DEASUPRA CAPULUI

Pentru a înota, este important să ai spatele stabil. Această mișcare solicită umerii și partea de jos a spatelui, dându-ți putere sporită să înoți.

Stai în picioare cu picioarele depărtate în dreptul umerilor, cu greutăți medii în mâinile ridicate deasupra capului. Îndoaie genunchii, revino și ia-o de la capăt cu două seturi a câte 10 repetări.

 

Întâi la sală, apoi la bar?

Ai mai multe șanse să te refugiezi într-o băutură alcoolică în zilele când faci mișcare, dacă nu cumva practici obiceiul ăsta în mod frescvent, susține un studiu recent desfășurat la Penn State University. În loc să ajungi în situația de a face alegeri sănătoase, prea multă mișcare ne poate face să simțit că avem nevoie de o recompensă – sub forma unui cocktail, arată David E. Conroy, Medic și autor al studiului. Poți să bei o bere post-efort, dacă chiar vrei, dar nu e musai s-o faci de fiecare dată.

 

Trend love: Salopeta de sală

Confortabile și super-sexy, salopotele fac deja parte din vestimentația obișnuită. În acest sezon, tot mai multe branduri au lansat colecții de fitness în aceasstă direcție: Beyond Yoga, Manduka, Electric & Rose, Ivy Park, etc. Ținuta merge de minune pentru Pilates, dans sau port de bras, complimentându-ți fără îndoială silueta.

 

 


Comments

comments

1 Comment

  1. Alexia

    14 septembrie, 2017 at 15:07

    Un articol bun! Este important sa ne antrenam cu cat mai multe aparate de fitness si sa facem cat mai multe exercitii.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *