Fii in forma cu bani putini

By  | 

E prima lună din an şi ai planuri mari despre cum ţi-ai propus să îţi modelezi corpul în 2016. Gata cu tentaţiile culinare cărora nu le poţi spune nu şi adio stat pe canapea la seriale, în loc să mergi la clasa de zumba. Dacă totuşi ai făcut restructurări şi la capitolul buget, iată câteva sugestii pentru a fi în formă cu bani puţini.

Antreneaza-te dupa un DVD

DVD-urile lansate de profesionişti în domeniul fitness-ului sunt absolute grozave şi fac toţi banii. De fapt, nici nu sunt scumpe, iar noi ţi-i recomandăm pe Shaun T şi Tracy Anderson – supranumită antrenoarea celebrităţilor, care a mai colaborat cu COSMOPOLITAN la rubrica de fitness din revistă. Oamenii ăştia sunt plini de energie şi îţi dau nu doar programe ideale de exerciţii fizice, ci îţi lucrează şi psihicul, să fii pozitivă şi motivată.

Incepe acum

Antrenează-te nu doar acasă – ieşi în parc sau pe stadion şi aleargă. Înscrie-te la maratoane uşoare, mai întâi şi care au eventual o cauză frumoasă, cum ar fi că se desfăşoară cu scopul de a strange fonduri pentru o casă de copii sau de bătrâni. Nu mai amâna, stabileşte-ţi zilnic un program de sport şi nu aştepta să te însoţească nici colega aceea care e mai ambiţioasă, nici prietena cea mai bună care ameninţă că se apucă şi ea de sport. Demonstrează că poţi!

Descarca-ti aplicatii

Aplicaţiile de sport şi diete sunt atât de utile! Îţi arată ce să mănânci, îţi dau idei de reţete, îţi numără paşii, bătăile cardiace etc. Caută.-ţi pe Google Play sau AppStore aplicaţii interesante precum MyFitnessPal, şi combină-le cu cele dedicate exerciţiilor de yoga şi pilates, cum ar fi Daily Yoga. Te vor motiva extraordinar!

Lauda-te cu victoriile

Notează-ţi fiecare reuşită, spune lumii pe Facebook sau Twitter, scrie în agendă ce ai obţinut după o săptămână de sport, stabileşte-ţi scopul final şi ţine-te de plan. Procesul e dificil, ştim, dar păstrează în minte negreşit ţelul definitiv. Începe totodată şi un jurnal cu ce mănânci în fiecare zi, iar dacă eşti genul care nu se prea poate abţine de la dulciuri, stabileşte-ţi o zi în care să ai voie să savurezi o felie din prăjitura favorită. Reţine: rezultatele cu transformările corpului tău vin 80% din stilul alimentar sănătos şi 20% din sport, aşa că nu îţi fura singură căciula.


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *