Fii in forma acasa… pe canapeaua din living

By  | 

Prima şi cea mai plăcută variantă de făcut mişcare acasă ar fi o partidă intensă de sex sau poate doar o ”gigiuleală” serioasă. Ambele variante te-ar putea ajuta să arzi între 150-300 de calorii într-o jumătate de oră, mai ales dacă eşti activă în timpul preludiului şi îţi place să fii ”on top”. Să nu mai spunem că o condiţie fizică bună te poate ajuta să ai parte de sex mai bun.

O satisfacţie destul de mare poţi obţine şi din mişcarea zilnică pe cont propriu. Cine arată bine se simte bine, aşa că nu mai amâna să faci exerciţii fizice. Lasă scuzele la o parte, schimbă-te în ceva comod şi încearcă aceste exerciţii simple în confortul propriei locuinţe, fără să te deplasezi la sală şi să pierzi timpul pe drum.

Învinge gravitaţia.

Una dintre temerile femeilor odată cu înaintarea în vârstă este că sânii lor vor pierde lupta cu gravitaţia. Ajută-i să îşi păstreze fermitatea cu acest exerciţiu simplu, care îţi va lucra mai multe grupe de muşchi, printre care şi pectoralii. Acest exerciţiu necesită greutăţi dar poţi să improvizezi cu 2 sticle de apă de 500 ml.

Din poziţia sezut cu spatele la canapea întinde-te pe spate astfel încât să stai cu capul şi umerii pe canapea iar mijlocul să fie în aer, sprijinită în tălpi, cu genunchii îndoiţi la 90 de grade. Simţi abdomenul şi fesierii încordaţi? Acum întinde braţele pe canapea (perpendicular cu trunchiul) ţinând greutăţile în mâini şi ridică-le deasupra pieptului cu mişcări lente dar precise. Fă 3 seturi a câte 15 de repetiţii.

Posterior tare ca piatra.

Acest exerciţiu te va ajuta să îţi lucrezi fundul dar te va ajuta şi să previi durerile joase de spate. Poţi să faci aceste ridicări şi cu picioarele pe podea dar dacă le ridici vei lucra mult mai intens muşchii. Astfel, din poziţia şezând cu faţa la canapea, întinde-te pe spate şi sprijină-ţi tălpile de caneapea. Trebuie să ai doar călcâiele pe marginea canapelei, restul piciorului trebuie să fie în aer.

Sprijinindu-te cu spatele de sol şi cu călcâiele de marginea canapelei ridică posteriorul în aer astfel încât să obţii o linie oblică dreaptă. Braţele trebuie să stea întinse pe lângă corp, cu palmele sprijinite de podea. Fă 3 seturi a câte 20 de repetiţii.

Să numărăm pătrăţele.

Hai că-i simplu. Le-ai tot admirat pe vedete cu abdomeul bine lucrat (altfel nu se poate) la vedere în acele crop tops şi parcă ai ceda şi tu acestui trend, doar că încă nu ai pătrăţele. De fapt, ele sunt…doar că stau ascunse sub un strat inestetic de grăsime. Iată ce să faci ca să le scoţi la suprafaţă.

Stai pe marginea canapelei cu serialul preferat la tv, ca să uiţi de timp şi să faci cât mai multe repetări. Pune palmele la ceafă, lasă-te uşor pe spate şi ridică picioarele cu genunchii îndoiţi în aer. Simţi abdomenul încordat, nu-i aşa? Press play la tv şi la exerciţii: adu-ţi genunchii cât mai aproape de piept şi apoi fă tot posibilul să întinzi picioarele cât mai bine pătrând poziţia iniţială. Fă 3 seturi a câte 20 de repetiţii.

 Ce spui, sună bine? Daca te-am convins, poate vrei sa incerci si aceste 4 exercitii în fata televizorului.

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *