Faci sport, dar nu slăbeşti?

By  | 

Dacă nu ai mai făcut sport o lungă perioadă de timp şi te-ai reapucat în forţă, este posibil ca organismul să nu fi fost pregătit pentru schimbarea la care l-ai supus şi să aibă nevoie de o temeinică ”pregătire a terenului” pentru introducerea unui nou stil de viaţă. Iată ce ai de făcut pentru ”a-l reseta”:

 

 

7 ZILE DE DETOX 

Nu numai că vei avea o piele mai curată, mai luminoasă, dar cu ajutorul a doar 7 zile de detox vei slăbi mai rapid, iar rezultatele antrenamentului vor fi mai evidente.

START: Renunţă pentru o săptămână la: cafea, dulciuri, tot ce e făcut din făină albă, carne (se descompune greu şi supra-solicită corpul), sucuri, alcool şi tot ce are acid.  

  • Înlocuieşte cafeaua şi energizantele cu ceai verde (un excelent detoxifiant).
  • Înlocuieşte proteina din carne cu cea din legume ca: ciuperci, fasole, linte, quinoa, spelta (cereală delicioasă), etc. Îţi vei ajuta organismul să se cureţe de toxine în timp ce-l hrăneşti cu vitamine şi minerale şi alte substanţe nutritive. 

 

 

  • Mănâncă foarte multe legume şi fructe de culoare mai închisă (acestea au cele mai multe vitamine şi minerale). Cel mai bine ar fi să le serveşti crude, dar dacă le vrei gătite, prepară-le la abur sau fierbe-le doar cîteva minute. 
  • Înlocuieşte cerealele albe cu cele integrale. Fibrele vor curăţa intestinele, iar carbohidraţii cu eliberare prelungită îţi vor hrăni organismul un timp îndelungat. 

PONT: După ce te ”vei lăsa” de cafea şi alte energizante, ba chiar şi de produsele din făină albă sau orice fel de junk food, vei trece printr-o scurtă perioadă de sevraj, cu dureri de cap şi oboseală. Nu te alarma, ci continuă-ţi drumul! Aceste stări vor trece repede. 

 

 

PE TERMEN LUNG 

TRUCURI DIET PENTRU TONIFIERE ŞI SLĂBIRE

  • Începe-ţi ziua cu un pahar de apă caldă cu lămâie. Este o modalitate simplă de a te detoxifia zilnic şi un kick de energie pentru a-ţi începe ziua cu spor.
  • Încearcă să renunţi cu totul sau să reduci cantitatea de cafea pe care o bei zilnic şi s-o înlocuieşti cu ceaiuri. Îţi recomand oolong pentru că are efect energizant, dar mai ales anti-aging. 
  • Propune-ţi să mănânci între 5 şi 7 tipuri de fructe şi legume zilnic. 
  • Mănâncă în cea mai mare parte a timpului carne slabă, nuci şi seminţe şi renunţă sau restricţionează aportul de fast food şi ciocolată. 

 

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *