Exercitiile Shakirei pentru un abdomen sexy

By  | 

Abdomene cu ridicari alternative de brate

(1) Nu tine umerii pe podea, ci in permanenta suspendati.

Incordeaza fundul, tine genunchii lipiti si labele picioarelor paralele, orientate inspre exterior, exact ca-n imagine.

(2) Ridica bratul drept pentru a atinge genunchiul stang, stai cu el lipit de genunchi cateva secunde si revino la pozitia initiala.

Fa acelasi lucru cu bratul si piciorul opuse si numara 30 de repetari, cate 15 pe fiecare brat.

Ridicari alternative de picior cu sustinere pe maini

(1) Pozitioneaza-ti mainile pe podea la nivelul umerilor, stai pe degetele de la picioare flexate, tine spatele drept si incordeaza fundul.

Ridica piciorul drept de la sol la cam 30 de centimetri.

(2) Incordeaza abdomenul si foloseste-te de el pentru a ridica piciorul drept cat de sus poti.

Mentine pozitia cateva secunde si apoi repeta exercitiul.

Incepe cu cate zece exercitii pe fiecare picior si mareste “doza” la 20 de repetari pe fiecare, in momentul in care vezi ca poti.

Ridicari laterale de picior cu sustinere pe maini

(1) Incepe exercitiul din pozitia de start pentru flotari, tinand piciorul stang incordat.

Si laba piciorului trebuie sa fie incordata, iar varfurile degetelor sa fie indreptate catre podea.

Ridica usor piciorul “tensionat” la o distanta mica de podea.

(2) Incordeaza abdomenul pentru a-l folosi ca sa flexezi piciorul stang si ridica genunchiul in laterala, ca-n imagine.

Piciorul ar trebui sa fie paralel cu podeaua, iar genunchiul directionat catre exterior.

Fa cate 10 repetari pe fiecare picior.

Abdomene cu ridicari alternative de picior

(1) Stai cu spatele pe podea, umerii suspendati, abdomenul si fundul incordate, si ridica-te tinand piciorul stang indoit la 90 de grade (daca nu poti, tine-l la 60 de grade, cam ca-n imagine).

Celalalt picior mentine-l perfect intins in aer, la o distanta de cam 6 centimetri de sol.

(2) Ridica piciorul drept mentinandu-l intins, in asa fel incat cand ajungi cu el sus, paralel fata de gamba stanga, sa fie si perpendicular cu solul.

Mentine pozitia cateva secunde si apoi revino la cea initiala.

Executa cate 10 exercitii pe fiecare picior.

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *