Exercitii pentru un corp de bikini

By  | 

A venit sezonul costumelor de baie, prilej de mare bucurie pentru unii şi de griji pentru cele mai multe dintre noi, femeile, tot timpul obsedate de burtică, de aripioarele care s-au mai mărit peste iarnă sau pentru picioarele care au nevoie de ceva mai multă tonifiere.

Cu aceste exerciţii efectuate ȋn doar 15 minute vei arăta ȋn cel mai scurt timp trăsnet (nu da iama ȋn mâncare totuşi) pentru că sunt exerciţii de forţă, care lucrează ȋntregul corp.
Atentie: Ȋncepe şi termină antrenamentul cu stretching!

Planşă
Nu există exerciţiu mai bun pentru tonifiere generală decât planşa. Pune-te pe palme şi genunchi, apoi ȋntinde-te la podea şi sprijină-te pe antebraţe şi vârfurile adidaşilor. Menţine spatele şi picioarele drepte şi ȋncordate… Vei fi ca o planşă. Numără până la 20 sau 30, pune-te din nou pe palme şi genunchi şi repetă exerciţiul de cel puţin 3 ori.

Ridicări de picior flexat ȋn laterală
Stai pe palme şi genunchi, cu spatele drept şi abdomenul ȋncordat şi ridică piciorul drept flexat ȋn laterală fără să depăşeşti nivelul şoldului. După 15 repetări menţine piciorul sus şi numără până la 30.
Ai trei seturi a câte 30 de exerciţii de făcut.
Pont: Pune antebraţul braţului opus piciorului pe care-l lucrezi pe podea pentru mai multă stabilitate.

Genuflexiuni cu kick
Stai cu picioarele depărtate, abdomenul ȋncordat, spatele drept şi mâinile pe şolduri şi coboară trunchiul cu o mişcare lentă şi controlată. Apoi ridică-te şi ia-o de la capăt. După 20 de repetări, mai fă ȋncă 10 ȋn care după ce cobori trunchiul menţii poziţia numărând până la 30, ca apoi să revii la poziţia de start. Ai trei seturi a câte 30 de repetări de făcut.

Exercitii pentru un abdomen plat

Exercitii de tonifiere pentru acasa

 


Comments

comments