Exercitii pentru un abdomen plat

By  | 

Ce exercitii pentru abdomen poti face acasa sau la sala?

1.Crunch sau exercitiul clasic pentru abdomen – Stai intinsa pe spate, genunchii flexati, palmele in spatele capului insa fara sa incrucisezi degetele, privirea in tavan (iti imaginezi ca intre barbie si piept tii o portocala). Aduci trunchiul sus tinand abdomenul incordat si revii incet jos, concentrandu-te pe abdomen. Acest exercitiu iti lucreaza in special partea superioara a abdomenului. Fa 25 de repetari x 4 serii.

2.Forfecute – Stai intinsa pe spate, picioarele intinse, bratele pe langa corp. Ridici trunchiul foarte putin deasupra solului, ridici si picioarele (care raman drepte) si le balansezi vertical, alternativ. Este un exercitiu excelent pentru abdomenul inferior. Fa 30 de repetari x 4 serii.

3.Biciclete – Stai pe spate, genunchii flexati, palmele in spatele capului. Incepe prin a atinge cot cu genunchi opus, apoi grabesti aducand alternativ cot la genunchi opus. Acest exercitiu iti lucreaza foarte bine atat partea de sus a abdomenului cat si pe cea de jos. 30 de repetari x 4 serii cred ca te vor face sa capeti febra musculara a doua zi asadar adapteaza numarul de repetitii la conditia ta fizica.

4.Abdomen lateral – Stai in picioare cu o greutate deasupra capului (poate fi si o sticla de apa de 2L), iar cealalta mana pe langa corp tot cu greutate. Mentinand mana intinsa perfect sus, indoaie talia lateral pana ajungi cu greutatea sub genunchi. Fa 30 de repetari si schimba partea.

5.Plank – acest exercitiu iti lucreaza fiecare particica din abdomen. Stai in pozitie de flotare (fie cu sprijin in palme, fie pe antebrat) minim un minut continuu, fara sa ridici fundul sau sa il lasi mai jos. Trebuie sa fii perfect paralela cu solul. Pare usor insa este foarte dificil sa stai mult in aceasta pozitie. Incearca-l si mareste timpul de la antrenament la antrenament. 

Atentie, exercitiile nu te vor ajuta sa slabesti in zona abdominala daca nu ai grija de alimentatia zilnica. Un abdomen conturat se construieste in bucatarie cu alimente de calitate, proteina, carbohidrati si grasimi sanatoase.

 

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *