Exercitii pentru trup perfect pe plaja

By  | 

Încălzirea obligatorie

Îmainte să te apuci să faci orice fel de sport trebuie să îţi faci rutina de încălzire pentru a preveni posibilele accidente. Ar fi păcat în loc de coapse tonifiate să te alegi cu o întindere musculară!

Linia posteriorului

Stai în picioare cu braţele strânse la piept, perpendicular pe corp. Ridică de pe sol călcâiul stâng şi flexează genunchii astfel încât să formezi un unghi de 60 de grade. Din această poziţie întinde piciorul stâng în lateral, în aer, cu vârfurile degetelor spre exterior. Adu piciorul în poziţia iniţială şi repetă cu fiecare picior de 20 de ori mişcarea.

Posterior bombat

Stai întinsă pe saltea cu faţa spre sol şi palmele pe cap. Ţine genunchii flexaţi, îndreptaţi spre exterior, iar călcâiele strânse, ca o broscuţă. Ridică pieptul şi coapsele de pe saltea în acelaşi timp şi întinde braţele în spate până atingi picioarele. Păstrează în acest timp călcâiele lipite. Întoarce-te la poziţia iniţială, după care repetă mişcarea de 20 de ori.

 

 

 

 

Abdomen suplu

Stai întinsă pe spate cu palmele strânse la ceafă şi picioarele în aer, cu călcâiele lipite iar vârfurile îndreptate spre exterior. Ridică-ţi capul de pe sol astfel încât să îţi vezi picioarele. Ridică picioarele cât mai sus astfel încât să ridici şi pelvisul de pe sol, având grijă să ţii spatele drept în continuare. Revino la poziţia iniţială întinsă pe sol cu palmele strânse la ceafă şi repetă de 20 de ori mişcarea.

Talie conturată

Stai în lateral sprijinită cu antebraţul stâng de sol, braţul drept întins în exterior pe linia corpului, piciorul stâng îndoit sub tine iar cel drept întins. Ridică şoldul de pe sol şi apoi flexează genunchiul şi cotul drept pentru a atinge coapsa piciorului cu cotul. Revino la poziţia iniţială şi apoi repetă mişcarea de 20 de ori pe fiecare parte.

Coapse tonifiate

Din poziţia îngenunchiat apleacă-te în faţă cu antebraţele spijinite de sol şi palmele strânse. Ţine privirea în sol şi ridică genunchiul stâng cât mai sus în lateral, cu genunchiul flexat iar degetele piciorului îndreptate în sus şi apoi du genunchiul în spatele celui drept. Întoarce-te la poziţia iniţială şi repetă de 30 de ori mişcarea pe fiecare picior.

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *