Exercitii pentru sani mai frumosi

By  | 

Nu vrem să te descurajăm, vrem doar să fim sinceri; nu există metode naturale de a-ţi face sânii să crească în afară de a rămâne însărcinată… şi asta funcţionează doar temporar! Sânii sunt formaţi în mare parte din grăsime, iar mărimea lor depinde de moştenirea genetică, aşa că tot ce poţi să faci pentru sânii tăi este să lucrezi muşchii pectorali care îi susţin şi le dau aspectul acela tineresc şi… obraznic!

Exerciţii pentru sâni mai frumoşi

Cel mai simplu de realizat exerciţii pentru muşchii pectorali, pentru care nu ai nevoie de echipament special, sunt flotările. Cu toate astea, există mai multe variante, cu nivele de dificultate diferite. De la flotările standard, pe podea, poţi încerca varianta de sprijin în genunchi, cu picioarele ridicate în aer, varianta flotărilor sprijinită de perete, varianta cu picioarele la înălţime, în care picioarele sunt sprijinite pe o bancă, iar trupul tău este paralel cu podeaua. Dintre acestea, cea mai solicitantă formă este ultima, care te va ajuta să ai sânii mai frumoşi mai repede.

Exerciţii cu greutăţi. Dacă nu ai gantere, poţi să le înlocuieşti cu 2 sticle de apă şi să te apoci de exerciţii. Stai în picioare, cu tălpile uşor depărtate la nivelul umerilor iar braţele întinse în lateral, cu greutăţile îndreptate spre podea. Coboară şi ridică lent greutăţile fără să îndoi coatele. Fă 2 sesiuni a câte 15 repetiţii.

Tot de gantere ai nevoie şi pentru următorul exerciţiu pe care îl vei realiza cu spatele sprijinit pe o canapea (dacă eşti la sală), pe mingea de fitness sau pe un morman de perne dacă eşti acasă. Din această poziţie, ridică braţele sus perpendicular cu trupul, apoi lasă-le în lateral îndoind coatele la 90 de grade. Greutăţile trebuie să fie paralele. Repetă mişcarea de 15 ori în 2 sesiuni.

Şi practicarea yoga te poate ajuta să întăreşti muşchii pectorale. Postura Cobra îţi va îmbunătăţi postura corpului şi îţi va ajuta sânii să îşi păstreze poziţia pentru mai mult timp. Stai întinsă pe burtă pe salteaua de yoga, picioarele uşor depărtate şi ridică-ţi pieptul cât mai sus sprijinindu-te în palme, la nivelul umerior. Priveşte spre tavan şi păstrează postura timp de 10 secunde, după care reia de 10 ori mişcarea.

Asemănător cu postura Cobra este şi ultimul exerciţiu. Din poziţia de flotări sprijină-ţi greutatea corpului pe antebraţe. Coatele trebuie să fie îndoite la 90 de grade şi trebuie să păstrezi poziţia timp de 1 minut! Repetă de 5 ori.

După cum observi, nu-i chiar atât de dificil să îţi păstrezi sânii frumoşi sau să îi ridici puţin cu ajutorul sportului. Ba chiar o să îţi placă la vară, când o să porţi toate rochiţele acelea lejere fără sutien iar sânii tăi se vor contura frumos sub materialul fluid.

Acum la treabă!

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *