Exercitii pentru femei cu sanii mari

By  | 

Femeile cu sâni mari știu cât de dificil poate fi să facă sport. Pentru voi, COSMO a pregătit câteva sfaturi de care să țineți cont!

Pentru o femeie cu sâni mari, exercițiile sunt ceva mai complicate. Nu numai că sânii te dor, dar și performanța ta este afectată. Deci, ce e de făcut?

Stii de cat sport ai nevoie?

Pentru început, este foarte important să alegi sutienul sport potrivit. Acesta îți susține sânii astfel încât mișcările pe care le faci să nu mai fie dureroase, iar, în timp, sânii nu se vor mai lăsa. Există diferite tipuri de sutiene sport, în funcție de activitățile pe care le vei face – de exemplu, un sutien pentru yoga va fi diferit de unul pentru volei.

Cât despre exercițiile potrivite, iată ce trebuie să faci:

Înlocuiește alergatul cu mersul rapid. Este recomandat să alternezi mersul rapid cu mersul ușor – câte 3 minute din fiecare ar fi exercițiul perfect.

Înlocuiește săritul corzii cu cycling-ul. Ambele exerciții lucrează aceleași grupe de mușchi, însă cycling-ul nu afectează și ligamentele care conectează sânii de mușchii pectorali (cu alte cuvinte, sânii tăi nu se vor mai lăsa).

Ce mancam inainte si dupa sport

Înlocuiește urcatul pe scări cu exerciții speciale pentru picioare. Să urci și să cobori rapid scările este un exercițiu cardio grozav, dar te ajută să slăbești, însă sânii tăi vor sări în toate direcțiile. În loc de asta, caută exerciții speciale pentru picioare, vor fi mult mai simple pentru tine.

Înlocuiește (anumite exerciții) Yoga cu Pilates.

Nu renunța la sport doar pentru că ai sânii mari! Trebuie doar să găsești exercițiile potrivite ție și vei vedea cât de simplu este să fii în formă.


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *