Exercitii pentru brate tonifiate

By  | 

Antrenoarea Ramona Braganza, cea care o “lucreaza” pe Halle Berry ne-a destainuit ca smecheria pentru a ajunge sa ai bicepsi, tricepsi si umeri bine definiti: trebuie sa combini antrenamentul cardio cu unul cu greutati, sa lucrezi fiecare muschi in parte si sa termini seria de exercitii solicitandu-i pe toti deodata.

Programul nostru poate sa-ti implineasca dorintele daca il vei face de trei ori pe saptamana, timp de 15 minute. Repeta fiecare exercitiu de 20 de ori, folosind gantere de doua sau trei kilograme, incepand si terminand cu trei minute de cardio.

RIDICA PICIORUL INDOIT IN FATA

PENTRU UMERI SUPERBI

Incepe prin a indoi genunchiul, ridica-l pana la sold – gamba si coapsa trebuie sa formeze un unghi de 90 de grade. Daca-ti incordezi abdomenul, vei avea mai mult echilibru.

Apoi, ridica ambele brate in laterale (coatele usor indoite), pana in punctul in care ajung paralele cu podeaua. Fa o pauza si coboara greutatile.

Mai fa inca 10 repetari cu piciorul stang si apoi inca 10 cu celalalt.

FANDARE CU GREUTATI

PENTRU BICEPSI PERFECTI

Paseste cu piciorul drept in fata si indoaie genunchiul in asa fel incat sa se formeze un unghi de 90 de grade intre coapsa si gamba.

Stai pe varful piciorului stang. Tine partea superioara a bratelor (cu tot cu cot) “fixata” de-a lungul trunchiului. Ridica lent antebratele cu ganterele.

Fa o pauza de doua secunde dupa fiecare exercitiu si repeta de 10 ori pe fiecare picior plasat in fata.

RIDICARI PESTE CAP


PENTRU TRICEPSI CARE “JOACA”

Stai perfect dreapta pe podea, cu genunchii flexati. Pozitioneaza mainile in sus, pe aceeasi linie cu umerii, cu podul palmei indreptat in sus.

Flexeaza bratele in asa fel incat sa formeze un unghi de 90 de grade si trage-le catre podea. Revino la pozitia initiala.

LOVITURI FRONTALE


PENTRU A DEFINI BRATELE FARA A LE “UMFLA”

Stai dreapta, cu picioarele departate pe aceeasi linie cu umerii. Tine genunchii putin flexati.

Flexeaza bratele, aducand ganterele sub barbie.

Intinde bratul drept ca si cum ai lovi pe cineva care se afla in fata. Revino la pozitia initiala si loveste cu stanga.

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *