Exercitii de tonifiere pentru acasa

By  | 

Uşor, uşor, cresc temperaturile dar şi pretenţiile noastre la un trup demn de o… zeiţă. Şi ca să nu te mai plângi că nu ai timp să mai ajungi la sală, îţi propunem câteva exerciţii de tonifiere pentru acasă. Sunt simple, dar intense iar rezultatele de invidiat!

Exerciţiul 1 – Din poziţia culcat în lateral sprijină-te pe antebraţ (cotul trebuie să fie la nivelul umărului) iar mâna de deasupra sprijin-o în talie. Încrucişează picioarele întinse şi ţine-le în aer, după care apropie tălpile încrucişate de posterior menţinându-le tot în aer. Corpul tău trebuie să se sprijine în acest timp doar pe antebraţ şi pe şold. Repetă de 10-15 ori.

Exerciţiul 2 – Din poziţia de flotarări, cu palmele sprijinite de sol şi picioarele întinse, flexează genunchiul drept spre sol, după care întinde-l cât mai sus în spate. Repetă de 15-20 de ori şi apoi schimbă piciorul.

Exerciţiul 3 – Stai cu faţa spre sol, spijinită în palme şi genunchi, poziţie din care întinzi mâna stângă în faţă iar piciorul drept în lateral, paralel cu solul. Du mâna şi piciorul în spate, astfel încât să atingi talpa cu palma. Repetă mişcarea de 10-15 ori apoi schimbă piciorul.

Exerciţiul 4 – Din aceiaşi poziţie ca la exerciţiul trecut, sprijinită în palme şi genunchi, întinde braţul şi piciorul drepte astfel încât să formeze o linie dreaptă. Flexează genunchiul paralel cu solul, astfel încât să formeze un unchi de 90 de grade şi adu şi braţul deasupra coapsei, paralel cu piciorul şi solul. Repetă mişcarea de 10-15 ori apoi schimbă braţul şi piciorul în care te sprijini.

Ce părere ai despre exerciţiile de tonifiere prezentate mai sus? Îţi garantăm că aceste 4 mişcări te vor ajuta să obţii un trup de invidiat pe care să îl afişezi cu mândrie cu orice ocazie!

 

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *