Exerciții de fotomodel: dezvăluiri de la antrenorul lor

By  | 

Ce au în comun Elle Macpherson, Rosie Huntington-Whiteley, Lara Stone? Păi, tipul care le antrenează. Iată detaliile din programul său.

Ok, știm cu toții că poți face fandări. Dar ai auzit de „Disco Lunge”? „Tube Walk”? „Flamingo”? Sunt exercițiile pe care modelele le practică, mai nou, pentru a-și păstra trupul în formă, în ciuda gravitației. Sau cel puțin așa spune antrenorul James Duigan, care consideră exercițiile menționate mai sus motivul pentru care este asaltat de cliente.

„Trucul meu constă în a-ți procura o bandă de rezistență”, spune el. „Este singura piesă de echipament pe care o folosesc, și este extrem de eficientă.” Pregătește-te să pășești asemenea modelelor pe podium!

PASUL 1  Tube Walking

Zone vizate: Coapse, fese

1. Începe din poziție bipedă, cu genunchii ușor fandați (lăsată ușor în jos, ca și cum te-ai fi oprit din fandare la jumătatea drumului), cu picioarele depărtate fix în linie cu șoldurile, și plasează o bandă elastică în jurul gleznelor, asigurându-te că este bine întinsă.

2. Execută 10 pași pe-o parte, spre stânga, apoi cu piciorul opus înspre dreapta, menținând vârfurile picioarelor orientate în față.

3. Repetă de trei ori și asigură-te că menții banda tensionată pe glezne. Îți iau foc coapsele? E de bine!

PASUL 2 Flamingo

Zone vizate: Fese, abdomen

1. Începe din poziție dreaptă, cu picioarele apropiate și mâinile pe șolduri.

2. Îndoaie ușor ambii genunchi, apoi apleacă-te în față.

3. Ridică piciorul stâng pe măsură ce te apleci din talie, menținând spatele drept. Asigură-te că piciorul care stă pe sol rămâne ușor îndoit și umerii trași spre spate, atunci când efectuezi exercițiile.

4. Acum revino în poziția inițială și repetă de 10 ori pe fiecare picior. Încearcă să imiți postura demnă a unui flamingo. Outfit-ul roz e opțional!

Citește continuarea materialului în ediția de noiembrie a revistei Cosmopolitan.

 

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *