Exercitii ca sa pari mai slaba si mai inalta

By  | 

Arabesc

(1) Stai cu spatele drept, tinand picioarele cu calcaiele apropiate si varfurile orientate in laterale.

(2) Ridica piciorul drept in spate in asa fel incat sa fie in prelungirea soldului.

  • Repeta de 30 de ori si schimba partea.

Ridicare de picior in lateral

(1) Flexeaza piciorul drept si trece-l peste spatarul scaunului in timp ce sprijini gamba de marginea scaunului.

(2) Pastrand piciorul flexat, ridica-l la cativa centimetri si impinge-l in laterala. Intinde mana catre tavan si sprijina-te cu cealalta de spatar pentru mai mult echilibru. Revino la start.

  • 30 de repetari si apoi schimba partea.

Plié

(1) Ia pozitia de start de la primul exercitiu, doar ca de data asta stai pe o parte, sprijinindu-te de scaun cu o mana.

(2) Indoaie genunchii si lasa-te in jos, mentine pozitia pentru cateva secunde si revino la pozitia initiala.

  • Inca 30 de repetari.

Plié cu lovituri de picior

(1) Indoaie genunchii si stai in pozitia finala de la exercitiul plié, dar sprijina-te cu buricele degetelor de podea.

(2) Departeaza mainile pentru mai multa stabilitate, ridica-te lent si intinde piciorul drept in laterala – sa fie in linie cu soldul.

  • Mai ai de facut inca 30 de repetari.

TRUC: Pastreaza-ti echilibrul ca o balerina

Incordeaza abdomenul in timp ce faci exercitiile – nu numai ca o sa te ajute sa-ti mentii in permanenta echilibrul, ci iti vei si tonifia adbomenul in timp record.

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *