Exemple de mic dejun sanatos si delicios

By  | 

Încearcă aceste mâncăruri sănătoase, care țin de foame și sunt delicioase!

De multe ori, atunci când începem să mâncăm sănătos, renunțăm repede la plan dintr-un motiv simplu: (avem impresia că) nu avem ce mânca. Din fericire, asta nu e adevărat, după cum vei vedea imediat.

Mananca sanatos fara sa iti fie foame!

Pentru a da un exemplu simplu, acum mai bine de un an am renunțat la consumul de carne. Mulți au impresia că acum nu mai mănânc decât salate plictisitoare, însă odată cu această schimbare am descoperit că există multe alte mâncăruri absolut delicioase de care nu aveam habar, pentru că eram obișnuită cu un anumit tip de mâncare.

Deci, ce poți face pentru a avea un meniu cât mai diversificat, dar și sănătos? Caută și încearcă cât mai multe rețete! În doar o oră de căutări pe internet îți poți face planuri pentru o lună întreagă.

Vrei sa slabesti? Sugestii pentru cina perfecta

Pentru a-ți veni în ajutor, ți-am pregătit câteva meniuri sănătoase pe care le poți încerca. Astăzi vor vorbi despre micul dejun.

Aceste rețete conțin maxim 400 de calorii și cel puțin 10 grame de proteine, grăsimi sănătoase sau fibre.

jumătate de cană de fulgi de ovăz + o banană + jumătate de cană de lapte de migdale neîndulcit + două lingurițe de unt de arahide – se amestecă ingredientele, apoi se țin la microunde în jur de 2 minute la o temperatură înaltă

trei sferturi de cană de iaurt grecesc + o lingurită de semințe chia + o linguriță de cocos tocat + jumătate de cană de căpșuni

Totul despre dieta echilibrata

două felii de pâine integrală prăjită + o jumătate de avocado zdrobită + o roșie + busuioc și coriandru pentru gust

două ouă + o cană de spanac + jumătate de cană de roșii tăiate + o lunguriță de ulei de măsline + jumătate de gref = omletă delicioasă + un fruct alături

o mână de spanac + o banană + 1/3 avocado + jumătate de cană de lapte de migdale neîndulcit + 100 ml iaurt grecesc – combină ingrediente-le și amestecă-le în blender

Urmărește-ne în continuare pentru propuneri de gustări, prânz și cină! Poftă bună!


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *