Untul de arahide. Beneficii pentru sănătate și rețete de încercat

By  | 

Nu obișnuiești să consumi unt de arahide? Foarte rău, pentru că nu ar trebui să îți lipsească din alimentație. Află ce beneficii pentru sănătate are și încearcă rețetele pe care le-am ales pentru tine.

Untul de arahide – beneficii pentru sănătate

  • este bogat în proteine. Untul de arahide este recomandat în special vegetarienilor, fiind o sursă foarte bună de proteine.
  • este bogat în grăsimi sănătoase. O alimentație sănătoasă conține grăsimi sănătoase, iar untul de arahide, alături de avocado și uleiul de măsline, este bogat în acestea.
  • îți oferă energie. Datorită conținutului mare de proteine și grăsimi sănătoase, te vei simți mai plină de energie după consumul de unt de arahide. Îl poți mânca dimineața, pe o felie de pâine, sau îl poți folosi în smoothie.
  • menține sănătatea oaselor. Datorită conținutului mare de minerale, oasele tale vor fi mai sănătoase pentru mai mult timp.
  • reglează nivelul colesterolului rău.
  • reduce riscul apariție al cancerului colorectal, datorită conținutului de fibre.
  • reduce riscul apariției bolii Alzheimer. Datorită conținututlui de niacina, consumul regulat de unt de arahide scade cu 70% șansele apariției bolii.

Untul de arahide – rețete simple și gustoase

Vremea ploioasă ne îndeamnă să încingem cuptoarele pentru deserturi delicioase! Încearcă rețeta de brioșe cu cartof dulce și unt de arahide, pentru care vei avea nevoie de făină, cartof dulce, zahăr brun, ulei de cocos, extract de vanilie, lapte de migdale, fulgi de ovăz, praf de copt, bicarbonat de sodiu, sare, scorțișoară și unt de arahide. Găsești AICI modul de preparare.

Dacă ți-e poftă de ceva dulce, dar sănătos, încearcă shake-ul cu banane și unt de arahide. Vei avea nevoie de lapte de migdale, unt de arahide, banană, scorțișoară, praf de proteine de ciocolată și miere de albine. Găsești AICI modul de preparare.

Pentru un prânz deosebit, încearcă rețeta de frigărui thailandeze cu sos de arahide. Vei avea nevoie de file de porc, lapte de cocos, ghimbir, lemongrass, curcumă, coriandru, chimion, sare, piper măcinat, zahăr tos, ulei, arahide prăjite, pastă de ardei iuți, sare de mare și pastă de tamarind. Găsești AICI modul de preparare.

Tot la prânz poți încerca și mâncărica de pui în stil african. Vei avea nevoie de supă de pui, unt de arahide, ceapă, ulei, ghimbir, piper roșu, coriandru, chimen, ardei iuți, frunze de dafin, roșii, pui, cartofi dulci, ardei roșii, coriandru și limetă. Găsești AICI modul de preparare.

Nu în ultimul rând, încearcă rulada de cacao și unt de arahide, un desert ușor de pregătit, aspectuos și terbil de bun. Vei avea nevoie de unt de arahide, mascarpone, esență de rom sau de vanilie, ouă, zahăr, făină, amidon, cacao, praf de copt și sare. Găsești AICI modul de preparare.

Poftă bună!


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *