The Kind Diet – dieta pentru o sanatate mai buna si o planeta mai sanatoasa

By  | 

The Kind Diet este, de fapt, dieta concepută de actriţa Alicia Silverstone, vegană convinsă şi recunoscută activistă pentru drepturile animalelor. Era de aşteptat, deci, ca dieta ei să urmărească mai mult decât scăderea în greutate şi să militeze şi pentru un stil de viaţă care ţine cont de binele planetei şi al animalelor.

În cartea „The Kind Diet: A Simple Guide to Feeling Great, Losing Weight, and Saving the Planet”, Alicia Silverstone dezvăluie cum a ajuns să renunţe definitiv la carne şi lactate, explică pe larg ce presupune dieta ei şi care sunt beneficiile unui stil de viaţă vegan, de la scădere în greutate până la o mai bună sănătate şi o frumuseţe impecabilă. În plus, cartea oferă în jur de 100 de reţete care să te obişnuiască cu alimentaţia vegană.

Dieta flexitariană sau cum să slăbeşti mâncând vegetarian, dar şi putină carne

Ce presupune The Kind Diet?

În mare, The Kind Diet înseamnă să spui adio alimentelor procesate şi produselor animale, de la carne şi lactate, până la peşte şi ouă. Există trei niveluri ale dietei:

  • Nivelul flirtului. În această primă fază, începi să renunţi treptat la unele produse animale în favoarea unui regim alimentar bazat pe fructe şi legume.
  • Nivelul vegan. La acest nivel, deja nu mai consumi niciun produs de origine animală, dar înlocuitorii de carne sunt încă permişi.
  • Nivelul supereroilor. „Supereroii” nu consumă deloc carne, lactate şi alimente procesate, doar cereale integrale, legume şi fructe de sezon. Pentru a atinge nivelul optim de sănătate, unele fructe, seminţe şi dulciuri trebuie consumate rar sau deloc.

The Kind Diet – Alimente permise

Odată ce elimini din alimentaţie carnea, peştele, lactatele, ouăle şi alimentele procesate, Alicia Silverstone recomandă consumul de cereale integrale, legume de sezon, fasole şi alte leguminoase. Fructele şi deserturile sunt permise, atâta vreme cât sunt în cantităţi mici şi preparate cu îndulcitori sănătoşi: sirop de orez brun, malţ de orz, sirop de arţar şi melasă. Alcoolul şi băuturile pe bază de cafeină, inclusiv ceaiurile, trebuie consumate cât mai rar – oricum nu vei simţi nevoia de ele, spune Silverstone, deoarece The Kind Diet asigură organismului destulă energie.

Dieta Eco Atkins – scapi şi de kilograme, şi de colesterolul rău

Un exemplu de meniu:

  • mic dejun: lapte de soia cu cereale şi fructe sau toast cu avocado
  • prânz : cartofi copţi cu ierburi aromate şi salată
  • cină: spaghete cu broccoli şi sos marinara.

The Kind Diet – Avantaje

Trecerea la The Kind Diet îţi aduce numai beneficii, atât pentru siluetă, cât şi pentru starea generală de sănătate şi frumuseţe. Astfel, pe lângă pierderea kilogramelor în plus, te vei bucura de o piele mai strălucitoare şi mai catifelată, de mai multă energie şi o mai bună digestie. Cercetările în domeniu vin să sprijine afirmaţiile actriţei, regimurile vegetariene fiind corelate cu un risc scăzut de boli de inimă, diabet şi colesterol ridicat, precum şi cu o longevitate mai ridicată.

Cu toate acestea, este obligatoriu să discuţi cu un doctor înainte de a-ţi schimba regimul alimentar, pentru a te asigura că organismul tău va suporta lipsa cărnii şi a lactatelor. Este foarte uşor să rămâi fără doza recomandată de fier, vitamine B12 şi folaţi atunci când urmezi un regim vegetarian sau vegan.

The Kind Diet – Dezavantaje

Dacă eşti carnivoră, obiceiurile tale alimentare se vor modificate drastic. Nu numai că va trebui să renunţi la carne şi lactate, ci şi la alimente procesate, să cumperi legume şi fructe de sezon, să înveţi să găteşti vegan şi să mănânci mai mult acasă. Dacă nu-ţi place să găteşti şi să faci piaţa, The Kind Diet nu e pentru tine… Dar dacă eşti interesată de un stil de viaţă sănătos, atât pentru tine, cât şi pentru planetă şi animale, cartea Aliciei Silverstone îţi poate schimba viaţa. Un mic dezavantaj este că trebuie să o cumperi de pe Amazon… partea bună e că este disponibilă şi în varianta Kindle.

Cum să te descurci ca singura vegetariană din familie


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *