Spanacul. Ce beneficii are pentru sănătate și câteva rețete de încercat

By  | 

Nu obișnuiești să consumi spanac? Foarte rău, pentru că nu ar trebui să îți lipsească din alimentație. Află ce beneficii pentru sănătate are și încearcă rețetele pe care le-am ales pentru tine.

Spanacul – beneficii pentru sănătate

  • reglează tensiunea arterială. Pentru că este bogat în potasiu, dar are un conținut scăzut de sodiu, spanacul poate regla tensiunea arterială;
  • întărește oasele. Pentru că este bogat în vitamina K, mangan, zinc, fosfos și cupru, spanacul menține sănătatea oaselor și le întărește;
  • menține sănătatea unghiilor, din aceleași motive pentru care întărește oasele;
  • scade colesterolul;
  • previne cancerul. Spanacul poate preveni cancerul datorită proprietățiilor sale antioxidante;
  • este bogat în proteine. Spanacul este o sursă excelentă de proteine pentru vegetarieni și vegani;
  • previne constipația. Datorită conținutului mare de fibre, spanacul te poate scăpa de constipație;
  • previne anemia, fiind bogat în acid folic.

Spanacul – rețete delicioase, simplu de preparat

Pentru micul dejun, îți recomandăm un smoothie cu măr, ghimbir și spanac. Vei avea nevoie de baby spanac, avocado, măr verde, ghimbir proaspăt, suc de limetă și apă filtrată. Găsești AICI modul de preparare.

Lasagna cu vinete, spanac și ricotta este sănătoasă și sățioasă. Vei avea nevoie de vânătă, ciuperci tocate, ardei roșii, passata cu ceapă și usturoi, lasagna, spanac congelat, ricotta, parmezan ras, nuci de pin și ulei de măsline. Găsești AICI modul de preparare.

Tocana de cartofi cu năut și spanac este ideală pentru un prânz vegetarian. Vei avea nevoie de ceapă, usturoi, cartofi, roșii cherry, spanac proaspăt, ulei de măsline, năut, piper cayenne, boabe de coriandru, pătrunjel, sare și piper. Găsești AICI modul de preparare.

Supa de spanac cu lapte de cocos (rețetă Nigella Lawson) este o adevărată simfonie de arome! Vei avea nevoie de pastă de curry verde, lapte de cocos, spanac, apă fiartă, pulbere de legume și ardei iute roșu. Găsești AICI modul de preparare.

Spanakopita, renumita placintă cu spanac și brânză , este un deliciu pentru întreaga familie. Vei avea nevoie de ceapă, frunze de spanac, brânză feta, ouă, smântână, muguri de pin, unt topit, foi de plăcintă, ulei de măsline, sare și piper. Găsești AICI modul de preparare.

Poftă bună!


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *