6 schimbări simple pentru o alimentație mai sănătoasă

By  | 

Vrei să ai o alimentație mai sănătoasă, dar nu știi cu ce să începi și n-ai vrea să renunți la preparatele care îți plac? Un truc simplu și ieftin este să înlocuiești anumite produse cu variantele lor mai sănătoase.

Înlocuiește uleiul vegetal cu o grăsime sănătoasă

ulei de cocos

Cei mai mulți nutriționiști sunt de acord că uleiurile vegetale precum cel de floarea soarelui sunt chiar mai nesănătoase decât grăsimile animale. Înlocuiește-le cu o grăsime sănătoasă, cum ar fi uleiul de cocos.

Înlocuiește tonul la conservă cu macroul

Macroul la conservă are foarte mulți acizi grași omega-3, excelenți pentru creier, inimă, articulații și piele. Conservele de ton, în schimb, nu aduc aceste beneficii.

Înlocuiește cerealele cu fulgi de ovăz

Cerealele sunt pline de zahăr adăugat, care oferă un boost de energie pe moment, după care te vei simți obosită și îți va fi foame mai repede. În plus, nu sunt recomandate dacă vrei să slăbești. Înlocuiește-le cu fulgi de ovăz, care nu au zahăr și care satisfac foamea pentru mai mult timp.

Înlocuiește pâinea albă cu cea de secară

Pâinea de secară are un indice glicemic mai mic și eliberează energia treptat, deci te vei simți sătulă pentru mai mult timp.

Înlocuiește dulceața cu unt de migdale

Dulceața poate fi dezastroasă pentru nivelul tău de energie și pofta de zahăr. Înlocuiește-o cu unt de migdale și te vei bucura de proteine și grăsimi sănătoase, precum și o doză de minerale.

Înlocuiește ceaiul de fructe cu cel rooibos

Ceaiul rooibos nu are cofeină și este bogat în antioxidanți. Este o alternativă excelentă pentru că are un gust delicios și poate fi consumat atât cu lapte, cât și fără.

 

#SfatulCOSMO: Cumpără versiunile mai sănătoase, dar nu le arunca pe cele pe care le ai deja în bucătărie. Folosește-le până le termini, pentru a evita să arunci la gunoi alimente.

 

 

*articol preluat din Cosmopolitan UK (autor: Catriona Harvey-Jenner)

Sursă foto: Pinterest

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *