Rețete cu tipuri alternative de lapte

By  | 

Din ce în ce mai multe persoane renunță la consumul de produse de origine animală. Dacă și tu vrei să faci acest pas, iată cum poți folosi tipurile alternative de lapte.

Există mai multe tipuri alternative de „lapte” vegan: de soia, de migdale, de orez sau de cânepă. Fie că le cumperi din supermarket sau le prepari singură, acasă, ele sunt un bun înlocuitor al laptelui de vacă, fiind perfecte pentru cei care aleg o dietă vegetariană, fie pentru toată viața sau doar în posturi.

Iată cum poți folosi tipurile alternative de lapte:

Orez cu lapte de soia și scorțișoară – un desert delicios pe care-l cunoaștem de când eram copii și de care nu ne săturăm! Găsești AICI lista de ingrediente necesare și modul de preparare.

Cereale cu fructe, nuci și lapte de soia – un mic dejun sănătos și hrănitor, excelent pentru post, dar nu numai. Găsești AICI lista de ingrediente necesare și modul de preparare.

Panna cotta cu compot de caise – un desert ce va fi apreciat de toată familia. Găsești AICI lista de ingrediente necesare și modul de preparare.

Cremă cu lapte de ovăz și migdale – pregătește o crema delicioasă în doar 15 minute și surprinde-i pe cei dragi cu un desert răcoritor! Găsești AICI lista de ingrediente necesare și modul de preparare.

Mousse de ciocolată neagră – un desert deosebit, dar simplu de facut, care cu siguranță va fi pe placul tuturor. Găsești AICI lista de ingrediente necesare și modul de preparare.

Bineînțeles, mai poți folosi aceste tipuri de lapte și în smoothie-uri sau milkshake-uri. Experimentează cât mai mult și vei găsi combinațiile perfecte pentru tine!

Poftă bună!


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *