6 sfaturi pentru a-ți păstra silueta de Crăciun

By  | 

Mai e o săptămână până la Crăciun și tu te gândești deja la kilogramele în plus pe care le vei acumula? Nu intra în panică! Și noi suntem la fel de îngrijorate.

Tocmai de aceea, am făcut un mic ‘research’ și am descoperit câteva secrete care, deși pare imposibil, ne vor ajuta să ne păstrăm silueta în timpul și după încheierea sărbătorilor de iarnă!

Fă shopping

Da, ai auzit bine! Nu te mai lăsa acaparată de stresul dinaintea Crăciunului și de starea de anxietate care te curpinde atunci când te gândești câte cadouri trebuie să cumperi pentru cei dragi.

În schimb, profită de această “experiență” și aleargă dintr-un capăt în altul al mall-urilor din oraș în căutarea darurilor perfecte. Nu numai că vei găsi cele mai spectaculoase cadouri, dar vei arde și o mulțime de calorii!

Organizează propria petrecere de Crăciun

Invitațiile pe care le vei primi la diferite petreceri de sărbători sunt inevitabile, și cu toții știm că aceste “reuniuni” sunt ocazia perfectă să gustăm din toate bunătățile. Când să ne răsfățăm, dacă nu de Crăciun?! Dar de ce să nu iei tu inițiativa de a organiza o petrecere în acest an?

În felul acesta poți controla mâncărurile ce se vor servi. Iar dacă asta nu e o opțiune, atunci când mergi la o petrecere oferă-te să aduci și tu câteva gustări, pentru a te putea ține departe de alte tentații.

Limitează consumul de alcool

De regulă, alcoolul are aproximativ 7 calorii/gram. Așadar, consumul de băuturi alcoolice din când în când nu este chiar o crimă a siluetei. Însă perioada sărbătorilor de iarnă e plină de “ocazii perfecte” pentru a-l consuma, lucru care ar putea să-ți dea peste cap organismul.

Încearcă să consumi cantități limitate și să alegi băuturi alcoolice simple, fără adaos de zahăr sau coloranți.

Controlează-ți porțiile

Dacă nu reușești sub nicio formă să refuzi acele prăjituri delicioase, încearcă măcar să guști doar, în loc să iei una din fiecare sortiment.

Nu păstra tentațiile la vedere

Știm că e imposibil să nu ai bunătăți în fiecare colț al frigiderului, de sărbători. Dar în loc să păstrezi câte un bol cu bomboane în fiecare cameră sau un raft plin cu “moși” de ciocolată în frigider, încearcă să îți gătești propriile dulciuri mai sănătoase și, cu siguranță, mai delicioase!

Nu face pauză de la sport

Perioada Crăciunului poate să fie aglomerată și extrem de obositoare. Și între ultimele task-uri la muncă, gătit, curățenie și alergarea după cadouri, s-ar putea să nu îți mai rămână timp, sau chef, să treci pe la sala de sport.

Încearcă totuși să îți rezervi măcar 30 de minute în fiecare zi pentru a face câteva exerciții, dacă nu la sală, măcar acasă sau într-un parc.


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *