Gutuile. Beneficii pentru sănătate și câteva rețete delicioase

By  | 

Nu obișnuiești să consumi gutui? Foarte rău, pentru că nu ar trebui să îți lipsească din alimentație. Află ce beneficii pentru sănătate au și încearcă rețetele pe care le-am ales pentru tine.

Gutuile sunt unele dintre cele mai populare fructe ale toamnei. Fie că le consumi crude, coapte, uscate sau fierte, aceste fructe ar trebui să fie consumate de toată lumea.

Gutui – beneficii pentru sănătate

  • întăresc sistemul imunitar. Perfecte pentru sezonul rece, gutuile sunt bogate în vitaminele A, B1, B2, B6, C și E și în fier, calciu, fosfor, magneziu, potasiu și sodiu, care ajută la întărirea sistemului imunitar.
  • îmbunătățesc digestia.
  • distrug celulele canceroase.
  • te ajută să slăbești.
  • au efect antidepresiv.
  • mențin tensiunea arterială în limite normale.
  • mențin sănătatea inimii.

Gutui – rețete simple și delicioase

Ziua bună începe cu clătite delicioase cu gutui! Vei avea nevoie de gutui, zahăr, lapte, unt, ou, făină, praf de copt, scorțișoară, sare și miere. Găsești AICI modul de preparare.

Supa de gutui se prepară rapid și este perfectă în sezonul rece. Vei avea nevoie de gutui, apă, făină, smântână, tăiței, pătrunjel, zahăr și sare. Găsești AICI modul de preparare.

Această mâncare de gutui este ideală pentru vegetarieni. Vei avea nevoie de gutui, roșii decojite, ceapă, margarină, zahăr, vin alb și sare. Găsești AICI modul de preparare.

Tocanița de miel cu gutui și lămâie este potrivită pentru masa de prânz. Vei avea nevoie de cotlete de miel, unt, ulei de măsline, scorțișoară, chimen, coriandru, ardei iute, ceapă, usturoi, ghimbir, zeamă de legume, zeamă și coajă de lămâie, gutui, miere și șofran. Găsești AICI modul de preparare.

Dacă ți-e poftă de ceva dulce, încearcă rețeta de peltea de gutui. Vei avea nevoie de gutui, mere roșii, zahăr, lămâie și gelfix. Găsești AICI modul de preparare.

Poftă bună!


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *