Gustări pentru fiecare moment al zilei care te ajută să slăbești

By  | 

O dietă sănătoasă și echilibrată este formată din mesele principale (mic dejun, prânz, cină) și două gustări între acestea. Dacă în cazul primelor este mai ușor să luam deciziile potrivite atunci când vrem să slăbim, multe femei nu sunt sigure ce înseamnă o gustare sănătoasă. Dacă și tu ai această dilemă, ți-am pregătit o listă de gustări potrivite pentru fiecare moment al zilei.

Gustarea de dimineață (între micul dejun și prânz)

fructe oleaginoase (15 migdale sau 20 alune sau 3 linguri de semințe de floarea soarelui sau 30 de bucăți de fistic) – e recomandat să le păstrezi într-un recipient mic în geantă sau la birou, pentru momentele când ai chef să ronțăi ceva; marele lor beneficiu este că sunt sățioase și îți oferă energie.
baton raw din fulgi de ovăz și banane – le poți face chiar tu acasă urmărind rețeta de aici.
ceai negru sau verde;
fructe deshidratate;
un măr mediu și o lingură de unt de arahide (sub 200 calorii);
ciocolată neagră (minim 70% cacao)

Gustarea de seară (între prânz și cină)

1 porție de fructe (200 gr) – încearcă să consumi fructe cât mai diverse în fiecare zi;
200 ml suc de fructe sau de legume;
5 măsline;
2 linguri de humus și legume crude (țelină, morcov, ardei roșu sau verde);
iaurt grecesc degresat (simplu sau cu fructe oleaginoase);
floricele de porumb făcute în casă, fără unt (de preferat fără sare);
100 gr brânză ricotta și o pară mică (250 calorii);
ceai de fructe;
smoothie

 

Citește și: 6 schimbări simple pentru o alimentație mai sănătoasă 

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *