Gustari cu putine calorii

By  | 

Alune picante

Intre mesele principale, ai voie sa rontai vreo 30 de alune ca sa-ti potolesti foamea ce nu-ti da pace. Aportul caloric va fi de aproximativ 160 de calorii, dar pe langa asta vei beneficia de o gramada de nutrienti si uleiuri numai bune pentru piele.

Daca iti plac "picanteriile", presara un sfert de lingurita de boia iute sau chilli peste ele si vei arde cu 15 calorii mai mult.

Budinca fara zahar

Visezi la ciocolata de casa, dar nu si la caloriile care vin cu ea? Prepara-ti o budinca delicioasa! Daca folosesti zaharina lichida in loc de zahar, te alegi cu un desert bun si light.

Iaurt, legume si un sos delicios

Taie marunt putin patrunjel, ceapa, marar si usturoi, si amesteca-le cu smantana grasa. Baga crema la frigider si tine-o cam 30 de minute. Apoi, ia doar doua linguri din mix si amesteca-le cu un sfert de ceasca de iaurt degresat. Asezoneaza cu legume taiate marunt (morcovi, rosii, castraveti, ardei grasi) si savureaza fara remuscari.

Pepenele rosu

Toti pepenii, dar mai ales cei rosii, contin o cantitate mare de apa – asta inseamna ca ocupa mult loc in stomac si-ti dau mult dorita senzatie de satietate. Poti servi ca gustare o cana plina cu miez de pepene, si "vei inghiti" doar 50 de calorii.

Felii de banana inghetata

Pune banane la congelator si sa vezi transformare – gustul se schimba radical. Banana, odata congelata, are aroma si consistenta unei inghetate, dar nu te "umfla" cu grasimi si calorii.

Pont: Presara scortisoara sau cacao ca sa fie si mai buna. Scortisoara regleaza nivelul zaharului in sange si "obliga" corpul sa arda grasimile mai repede.

Salata de ton

O gustare care are la baza un peste mai gras, ca tonul, e mai buna decat una compusa din fainoase pentru ca organismului ii ia mult mai mult sa descompuna proteinele din peste decat dureaza sa le asimileze pe cele din carbohidrati. Adica, dupa ce vei manca peste, nu-ti va fi foame un timp indelungat.

Pont: Daca inlocuiesti maioneza cu un sos vinaigrette (otet balsamic cu ulei de masline si verdeturi mediteraneene – piper, rozmarin, cimbru), vei taia la sange aportul caloric. Apropo, alege tonul la conserva in suc propriu sau in apa, nu in ulei.

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *