Greșeli pe care le faci fără să îți dai seama și care te îngrașă

By  | 

De multe ori ne îngrășăm fără să ne dăm seama, deși nu am făcut nicio schimbare în alimentație. Uneori, comitem greșeli de alimentație fără să ne dăm seama, așa că dacă nu ai nicio explicație pentru kilogramele în plus, iată care sunt cele mai frecvente astfel de greșeli pe care toate le-am făcut, probabil, la un moment dat:

Nu îți iei pauza de prânz

Chiar și în zilele în care ai mult de lucru la serviciu, este esențial să îți iei o pauză de cel puțin 20 de minute pentru a lua masa de prânz. Dacă mănânci pe fugă și cu ochii ațintiți asupra computerului, nu îți vei da seama cât de mult mănânci și nici nu vei fi atentă la cum mesteci alimentele. O soluție foarte practică este să iei un prânz sănătos, la un restaurant sau pub din apropiere de serviciu. Aruncă o privire pe lista localurilor de aici și te vei convinge că există numeroase alternative pentru a nu te abate de la dietă.

Nu ții cont de propriul tău metabolism

Chiar dacă vezi cum unele prietene sau cunoștințe ale tale mănâncă fără probleme pizza sau paste fără să pună nici măcar 100 de grame, asta nu înseamnă că dacă vei proceda la fel nici tu nu te vei îngrășa. Metabolismul fiecăreia dintre noi funcționează în mod diferit. Cele norocoase au parte de un metabolism eficient, care arde rapid grăsimile și le ajută să rămână în formă.

Nu mănânci micul dejun

Este considerată cea mai importantă masă a zilei  și, cu toate acestea, multe femei sar peste micul dejun, fără să-și dea seama că asta le poate încetini metabolismul. În plus, dacă nu mănânci dimineața, vei fi înfometată la prânz și mai tentată să alegi fie alimente nesănătoase, fie porții mai mari pentru a compensa. Nu ai nevoie de o masă copioasă la primele ore ale dimineții pentru a te menține în formă și a-ți pune metabolismul în mișcare. O masă corectă poate fi compusă și dintr-un iaurt, un fruct, o omletă sau cereale integrale cu lapte. Aceste alimente te vor energiza și te vor ajuta să îți începi mai ușor ziua.

Nu bei suficientă apă

Apa ajută la detoxifierea organismului și la hidratarea în profunzime a celulelor, dar și la eliminarea grăsimilor din organism. Așa se face că multe femei care încep să bea zilnic cel puțin doi litri de apă observă după câteva săptămâni că se simt mai ușoare sau că blugii le vin mai largi, desi numărul de kilograme a rămas neschimbat. Atunci când corpul tău reține apă sau când te simți balonată, cel mai bun remediu, desi poate sună surprinzător, este să bei mai multă apă, recomandă Prevention.com.

Nu dormi suficient

Un somn odihnitor este cheia spre un stil de viață sănătos, iar dacă nu respecți regula celor 8 ore de somn te vei simți obosită, lipsită de vitalitate, iar corpul va simți mai acut nevoia de zahăr, pentru a-și reface nivelul de energie. Dacă observi că ți se face adeseori poftă de ceva dulce, este posibil să nu dormi suficient. În plus, un somn odihnitor ajută organismul să funcționeze în parametrii normali și ajută la eliminarea stresului care poate avea efect de îngrășare, de multe ori.

Orice femeie trece printr-o astfel de perioadă în care, poate din cauza stresului, poate din cauză că nu mai are timp să facă sport, ia în greutate. Acesta este un lucru normal și nu ar trebui să te alarmeze, ci să te facă să cauți sursa acumulării de kilograme.

 

Sursă foto: Shutterstock, Copyright: Matthew Ennis   

(P) Articol realizat împreună cu ainostriclub.ro


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *