5 greșeli de dietă și sport care te îmbătrânesc

By  | 

Oricine vrea să își păstreze tinerețea cât mai mult timp posibil, dar e posibil să faci anumite greșeli care nu te ajută deloc în acest sens, dimpotrivă. Iată care sunt greșelile de dietă și sport care te îmbătrânesc.

O dietă sănătoasă este extrem de importantă pentru a avea o piele fermă, strălucitoare, pentru a evita celulita și ridurile, printre altele. De asemenea, deși faci sport, e posibil să nu faci exercițiile potrivite pentru tine.

Iată cele mai întâlnite greșeli de dietă și sport care te îmbătrânesc înainte de vreme:

Nu te odihnești cum trebuie înainte/după sport

Dacă te simți foarte obosită după ce faci sport, dar nu poți dormi noaptea, corpul tău îți trimite semnale că ceva nu este în regulă. Așa cum planifici orele de fitness, ar trebui să îți planifici și orele de somn. Iar dacă ești obosită și înainte de a face sport, mai bine odihnește-te și amână exercițiile pe altă zi, pentru a nu fi epuizată.

Bei prea multă cafea

Ar fi bine să renunți de tot la cafea, pentru că te deshidratează. Acest lucru duce la uscarea pielii și apariția liniilor fine și a ridurilor. Îți recomandăm să înlocuiești cafeaua cu ceai negru sau verde – acestea conțin cofeină și te vor energiza, dar te și hidratează în același timp.

Citește și: Beneficiile ceaiului verde pentru sănătate și frumusețe 

Eviți exercițiile cu gantere

E bine să îți întinzi mușchii și pielea, iar ganterele te pot ajuta să ai rezultate mai bine. Folosește ganterele în special în timp ce faci exerciții de stretching.

Renunți drastic la grăsimi și carbohidrați

Dacă nu ai o dietă echilibrată, pielea, părul și unghiile vor avea de suferit. Reducând drastic grăsimile și carbohidrații din alimentația ta îți vei priva organismul de nutrienți importanți. Dermatologii spun că, pentru o hidratare bună, pielea are nevoie și de acizi grași (pe care organismul nu-i poate produce singur), iar o dietă cu un numar scăzut de grăsimi poate duce la uscarea pielii, căderea părului și ruperea unghiilor. Așadar, introdu în meniul zilnic vitaminele A, C și E.

Eviți alimentele alcaline

Persoanele care mănâncă produse bogate în minerale alcaline au pielea și părul mai sănătoase. Din categoria acestora fac parte: broccoli, mazăre, fasole verde sau boabe, spanac, varză, morcovi, vinete, sfeclă roșie, dovleac, avocado, lămâie, grepfruit, orez brun, linte, soia, mei, quinoa, , migdale, in, dovleac, susan, floarea soarelui, ulei de avocado, cocos, in, măsline.

Citește și: Produsul minune al lunii: uleiul de cocos


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *