Exerciții ușoare, dar eficiente, pentru picioare suple și tonifiate

By  | 

Orice femeie își dorește să aibă nu doar picioare suple, ci și puternice și tonifiate, iar acestea nu sunt prea greu de obținut. Pentru că „mersul pe jos face piciorul frumos” (cu alte cuvinte, trebuie să faci sport), am căutat și încercat pentru tine cele mai bune antrenamente care te vor ajuta să obții picioarele dorite.

Pentru început, cum obții picioare suple?

Am furat secretele lui Tracy Anderson, un guru al fitness-ului care „sculptează” trupurile unora dintre cele mai sexy celebrități, printre care Emiliy Blunt sau Kate Hudson. Iată ce exerciții ne propune ea:

Karake kick

Depărtează picioarele, ține spatele drept și mâinile sprijinite pe scaun, cu coatele în exterior. Ai grijă să nu îndoi prea mult genunchii în exterior, adică să nu depășească nivelul degetelor de la picioare. Folosește scaunul pentru echilibru.

Ridică-te și lovește cu piciorul în laterală – acesta trebuie să fie flexat ușor și la nivelul șoldului. Reia exercitiul în 3 seturi a câte 10 exerciții.

Sprijină-te pe piciorul stang, ține mâinile pe scaun și du piciorul drept în spate, către exterior, cu vârful pantofului pe podea. Flexează și ridică piciorul drept în spate până la nivelul șoldului – vârful pantofului să fie în sus. Ține mâna stângă pe șezutul scaunului. Mai ai încă 3 seturi a câte 10 astfel de exerciții, apoi schimbă partea.

Când faci exercițiile, imaginează-ți că cineva te trage de picioare foarte tare. În felul acesta vei întinde mai bine mușchii și vei deveni mai suplă.

Acum, să trecem la tonifiere:

Exerciții pentru gambe tonifiate

Un exercițiu bun este acela de a sta pe vârfuri timp de câteve secunde (încearcă să repeți exercițiul în serii și cu pauze).
Îți vei spori astfel flexibilitatea și îți vei modela mușchii gambei.

Pe măsură ce te obișnuiești cu exercițiul, încearcă să-l îngreunezi, realizându-l ținând greutăți în mână.

Pentru coapse puternice

Dacă ai coapse lipsite de fermitate, cel mai bun exercițiu este unul de extindere a picioarelor.

Tot ce trebuie să faci este să întinzi piciorele în față cât timp stai întinsă pe jos.

Apoi, încordează coapsele și încearcă să ridici picioarele.

Rămâi în această poziție cât poți de mult și repetă mișcarea de trei ori pe zi.

Tonifiere la perete

Lipește-ți spatele de perete și depărtează picioarele de peretele respectiv la 50 de centimetri.

Departează la aceeași distanță și picioarele unul de celalat și realizează o mișcare de ridicat și coborât, apoi relaxează-te. Repetă exercițiul de câteva ori pentru a te asigura că muschii picioarelor sunt bine antrenați.

Poți utiliza suplimentar o minge sportivă pentru mai mult suport în zona spatelui.

Nu uita, pentru a avea un corp cât mai sănătos și tonifiat, este important să ai și o dietă echilibrată!

 

Citește și: Exerciții pentru un abdomen sexy 

Citește și: Exercițiile cardio. Informații pentru începători 

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *