Exercitii pentru sex mai bun

By  | 

Vrei să fii mai bună la pat? Uită de toate trucurile din reviste și începe prin a face aceste exerciții.

Deși sexul poate fi cea mai plăcută experiență pe care o poți trăi, ea poate fi și stresantă, pentru că ne folosim întreg corpul în timpul acestei acțiuni. De câte ori nu ai terminiat o pardită absolut istovită? Da, poate că acesta este un semn că tipul și-a făcut bine treaba, dar există anumite exerciții care te pot ajuta să nu rămâi fără suflu și care, bineînțeles, te pot face să devii mult mai bună la pat.

3 aplicații de sport

Exerciții cardio pentru rezistență
Începi să respiri greu, să transpiri mai mult decât ar trebui să să obosești repede în timpul sexului? În cazul acesta, organismul tău nu prea are rezistență la efort.
Ce trebuie să faci? Poți alege să alergi (chiar și 15 minute zilnic sunt suficiente), să sari coarda (între 5 și 20 de minute pe zi), să înoți (jumătate de oră pe zi) sau să folosești bicicleta pentru transport (jumătate de oră pe zi).
Dacă ești la început, îți recomandăm să o iei mai ușor, pentru a nu-ți fi greu. Apoi, petrece mai mult timp făcând aceste lucruri și fă-le mai repede.

Exerciții de forță pentru picioare
De nenumărate ori i-am spus iubitului să schimbăm poziția pentru că mă dor picioarele, chiar dacă ador să stau deasupra. Pur și simplu nu mai rezistam!
Ce trebuie să faci? Genoflexiuni (cât mai multe serii de 10/15/20 de genoflexiuni, în funcție de cât reziști).

Slăbește distractiv jucându-te ca un copil!

Exerciții de forță pentru mâini
Chiar dacă bărbații au nevoie de mai multă forță în mâini în timpul sexului, și tu ai nevoie în cazul anumitor poziții.
Ce trebuie să faci? Flotări.
Personal, nu am avut niciodată forță în mâinile mele de fetiță, deci mi-a fost foarte greu să fac măcar o flotare. Însă nu am renunțat și am găsit acest clip care te învață cum să faci flotări dacă ești începător. Urmărește-l și tu, cu siguranță te va ajuta!

Exerciții Kegel
Un must do pentru orice femeie! Le poți face oricând (chiar și acum, cât citești acest articol!), cu minimul de efort.
Ce trebuie să faci? Identifică mușchii pubococcigieni – sunt cei pe care îi folosești când te abții din a urina. Contractă-i pentru 1-2 secunde, apoi relaxează. Repetă de 10 ori. Încearcă să faci aceste exerciții de 10 ori pe zi. După ce îți e foarte ușor să faci asta, treci la exerciții Kegel extinse: contractă cât de tare poți și menține până la 20 de secunde, apoi relaxează.

Exercițiile Kegel îți îmbunătățesc viața sexuală

Hai, ce mai aștepți? Apucă-te chiar azi de aceste exerciții!


Comments

comments