Exerciții pentru un abdomen sexy

By  | 

Îți dorești un „summer body” cât mai curând? Nu este atât de dificil precum crezi! Iată ce exerciții ar trebui să faci astfel încât abdomenul tău să fie în formă optimă.

Primul lucru care trebuie menționat este importanța unei alimentații sănătoase și echilibrate. Oamenii se îngrașă pentru că ard mai puține calorii decât consumă și este mult mai simplu să îți îmbunătățești dieta decât să faci sport câteva ore pe zi. Urmărește clipul de mai jos pentru mai multe detalii.

Cu alte cuvinte, înainte de a începe exercițiile pentru un abdomen sexy e necesar să îți studiezi puțin alimentația. Dacă ai deja o greutate normală și vrei doar să fii mai în formă, avem exercițiile perfecte pentru tine.

Abdomenul plat și bine definit se obține cu ajutorul exercițiilor pentru partea superioară, cea inferioară și pereții laerali. Pentru a nu te plictisi de rutină, poți varia exercițiile în funcție de zona care este lucrată.

Un exercițiu care lucrează toată zona abdominală este ridicarea picioarelor în timp ce te ții de bară. Poate fi greu la început, dar încearcă să ajungi la 10-15 repetări, cu genunchii până la piept.

Abdomenele lucrează zona superioară a abdomenului și pot fi făcute atât la sală, cât și acasă. Ține mâinile încrucișate pe piept, pe umeri sau pe frunte, dar nu în spatele capului, pentru a nu te trage cu ele dacă obosești. Încearcă să faci câte 15-20 de repetări.

Pentru pereții laterali ai abdomenului, îți recomandăm exercițiile side twists, cu 10, 15 sau 20 de repetări.

Pentru partea inferioară ar trebui să faci Rocky leg lift, unde stai întinsă pe spate și ridici picioarele.

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *