Dieta pentru masa musculara

By  | 

Nu toate dietele au scopul de a te ajuta să slăbești! Dacă vrei să îți dezvolți masa musculară, am pregătit câteva sfaturi și sugestii pentru tine.

Așa cum probabil știi deja, un corp frumos se vede cel mai bine atunci când ești dezbrăcată. Trebuie să recunosc, niciodată nu am apreciat cu adevărat complimentele făcute la adresa siluetei mele, dintr-un motiv simplu: da, sunt slabă, dar asta pentru că așa este construit corpul meu, nu pentru că am mare grijă la alimentație și fac zi de zi sport. De fapt, mănânc cam mult junk food și sunt o persoană… să spunem comodă, astfel că nu sunt tocmai în formă.

Ce este ortorexia?

Pentru a avea un corp cât mai aproape de perfecțiune, ar trebui să ții cont de două lucruri: exercițiile care îți vor transforma corpul într-unul ce le va face pe toate femeile din jurul tău să fie invidioase și o dietă specială, pentru dezvoltarea masei musculare. Vom lăsa exercițiile pe altă zi, haide să vorbim pentru început despre cea mai potrivită alimentație.

Iată care sunt 10 dintre cele mai recomandate alimente dacă vrei să îți dezvolți masa musculară:

Spanacul și sfecla roșie sunt recomandate mai ales înainte de antrenamente, pentru că reușesc să îți crească nivelul de energie. De asemenea, nu numai că îți cresc masa musculară, dar cresc și forța și protejează articulațiile și protejează sănătatea ficatului.

Cartofii dulci ajută la construirea țesutului muscular, iar conținutul mare de vitamine și minerale îți vor menține glicemia la cote normale. Mai mult, consumându-i te vei simți sătulă mai mult timp, iar nivelul de energie nu va scădea atât de repede.

Top 3 diete usor de urmat vara

Quinoa este bogată în proteine și conține toți cei 9 aminoacizi esențiali organismului – nu degeaba a fost numit de către nutriționiști alimentul anului 2013! De asemenea, are un conținut bogat de proteine, fibre, fier și magneziu.

Ouăle proaspete sunt o sursă foarte bună de proteine, vitamine, calciu, zinc și fier. Este unul dintre cele mai potrivite alimente dacă îți pasă de construirea mușchilor!

Dacă nu prea-ți plac ouăle, încearcă niște migdale. Acestea conțin cu 2 grame mai multe proteine decât ouăle, au un conținut foarte mare de magneziu și sunt o sursă de grăsimi sănătoase monosaturate. Nutriționiștii sunt de părere că ar trebui să se afle pe primele locuri în topul celor mai potrivite alimente dacă vrei să treci la o dietă pentru masa musculară.

Pentru că tot ne aflăm în mijlocul verii, ai putea consuma și niște pepene galben delicios, de preferat la micul dejun. De asemenea, este bine să mănânci și înainte de antrenamente (înlocuiește cu succes cantitatea de glicogen folosită de ficat de-a lungul zilei, deci crește rezistența la efort), dar și după (te vei recupera mult mai ușor după efortul făcut).

Best & Worst: Dietele anului 2015

Tot înainte de antrenamente ar fi bine să mănânci și portocale. Aceste fructe te vor ajuta să ai o rezistență mai crescută la efort.

Laptele degresat conține toți cei 9 aminoacizi necesari, dar are un conținut mai scăzut de grăsime decât alte alimente. Îți recomandăm să consumi lapte organic, în timp vei simți diferența!

Nu în ultimul rând, proteinele de grâu sunt perfecte pentru persoanele care vor să își dezvolte masa musculată, pentru că proteinele sunt absorbite foarte ușor, deci corpul tău le va folosi mult mai repede pentru a crește țesuturi noi.

Tu câte dintre aceste alimente pentru creșterea masei musculare consumi?


Comments

comments