Dieta cu banane dimineata – simpla, ieftina si rapida

By  | 

Dacă-ţi plac bananele şi vrei o dietă simplă şi rapidă, fără calorii numărate şi variante de meniu, dieta cu banane dimineaţa e pentru tine! Aşa-numita The Morning Banana Diet a fost atât de populară în Japonia prin 2008, încât a dus la epuizarea stocurilor de banane din magazinele alimentare. Creată de farmacista Sumiko Watanabe, dieta l-a ajutat pe soţul ei să dea jos în jur de 16 kg.

În mare, dieta presupune să mănânci banane la micul dejun, iar la prânz şi cină poţi mânca orice vrei, doar să te opreşti din mâncat înainte să fii 100% plină. Nu ai voie desert după cină, dar poţi să-l mănânci după-amiaza, ca gustare. Vei slăbi astfel destul de repede şi vei învăţa să-ţi controlezi foamea şi poftele.

Regulile dietei cu banane dimineata

Mic dejun: ai voie să mănânci câte banane vrei, doar să fie crude şi proaspete. Bea apă la temperatura camerei sau un pahar cu lapte, iar dacă nu te saturi, aşteaptă 15-30 de minute şi mănâncă altceva.

Cum te ajută bananele să ai un păr frumos şi picioare fine

Prânz şi cină: poţi mânca orice doreşti, doar să te ridici de la masă înainte să fii complet sătulă. Dacă vrei să respecţi dieta ca la carte, mănâncă mâncare japoneză, în special orez.

Gustări: serveşte o gustare după-amiază, iar dacă seara simţi nevoia de încă una, mănâncă o banană.

Desert: este interzis desertul după cină, dar îl poţi consuma după-amiaza, pe post de gustare.

Băuturi: apă la temperatura camerei (oricâtă simţi nevoia), şi opţional, un pahar cu lapte dimineaţa.

Alimente interzise: nu ai voie să bei cafea la micul dejun pentru a-ţi menţine un nivel de glucoză scăzut şi a nu ţi se face foame. Alcoolul, băuturile răcoritoare, produsele lactate şi îngheţata sunt şi ele interzize, la fel şi tutunul.

Cina trebuie servită înainte de ora 8 seara şi până la miezul nopţii trebuie să fii în pat.

Cum functionează dieta cu banane dimineata

Vei slăbi deoarece pur şi simplu nu consumi cine ştie ce calorii, nu te îmbuibi cu mâncare până la saturaţie şi după opt seara nu mai mănânci nimic. De asemenea, pentru că te vei culca înainte de miezul nopţii vei dormi 7-9 ore, ceea ce s-a dovedit a fi benefic pentru scăderea în greutate (atunci când eşti obosită, tinzi să mănânci prea mult şi, mai ales, alimente nesănătoase).  În plus, bananele sunt fructe care favorizează slăbirea. Deoarece conţin multe fibre, dau rapid senzaţia de saţietate, stimulează metabolismul şi îmbunătăţesc digestia.

Dieta cu ananas – minus 2-3- kg în 5 zile

Dieta cu banane dimineata – Avantaje

  • Este rapidă, ieftină şi simplă; nu trebuie să numeri calorii, să respecţi tipuri de meniu sau să cumperi vreo carte ori ingrediente speciale.
  • Ca orice regim alimentar care duce la scăderea în greutate, dieta cu banane dimineaţa contribuie la reducerea riscului de diabet, boli de inimă, tensiune ridicată şi colesterol rău.
  • Stimulează metabolismul, deoarece micul dejun este obligatoriu.
  • Scade pofta de mâncare, deoarece nu ai voie să bei cafea dimineaţa.
  • Are un aport caloric mic, deoarece sunt interzise produsele lactate, iar desertul este limitat.

Dezavantaje

  • Este considerată o „dietă fadă”, deoarece îi lipseşte o balanţă nutritivă adecvată.
  • Dacă suferi de hipoglicemie, se prea poate să nu te saturi doar cu banane la micul dejun.
  • Deoarece la prânz şi cină nu ai restricţii, s-ar putea să nu-ţi dai seama că mănânci mai mult decât ai nevoie.
  • E foarte posibil să slăbeşti pentru simplul motiv că mănânci puţine calorii. În afară de testimoniale, nu există dovezi că dieta cu banane dimineaţa chiar funcţionează. Oricum, înainte de a urma orice dietă, oricât de simplă şi inofensivă ar părea, consultă un medic de specialitate!

Dieta fără gluten – alimente permise şi alimente interzise


Comments

comments