Cum să eviți aplatizarea posteriorului

By  | 

Dacă îți petreci majoritatea vieții stând în fund la birou, probabil deja te gândești la efectele devastatoare pe care acest stil de viață le are asupra spatelui tău. Cu toate acestea, cu părere de rău, trebuie să te anunț că un asemenea stil de viață îți afectează mai mult decât spatele: îți afectează și posteriorul!

Dacă îți dorești un fund precum cel al lui Kim Kardashian, s-ar putea să vrei să renunți la rutina zilnică și să începi să faci mai multă mișcare. Sau cel puțin să îți schimbi jobul sedentar cu unul mai activ.

Exercitii pentru fund rotund si ferm

Problema de fapt cu statul în fund este puțin diferită de ceea ce își imaginezi tu că se întâmplă. Oamenii de știință au venit cu explicația că nu statul în fund aplatizează propriu-zis posteriorul, ci inactivitatea mușchilor.

Revista SELF a vorbit cu Dan Giordano, co-fondator la Bespoke Treatments Physical Therapy, care i-a informat că „atunci când stai toată ziua jos, ce se întâmplă de fapt este că fesele încep să nu mai funcționeze, mușchii amorțind”. Acest lucru, combinat cu poziția de stat la o masă, poate altera starea si forma posteriorului tău. Astfel, Giordano mai adaugă: „O înclinare anterioară a pelvisului poate face fundul să pară mai plat.

Pentru a întregi imaginea terifiantă a fundului care stă tot timpul jos, trebuie să adaug un lucru observat și de mine: apariția celulitei. Aparent, orice adult care are o slujbă reală care implică statul la birou nu-și imaginează apariția celulitei. Antrenorul personal Adam Gallo a remarcat faptul că „celulita se poate forma din cauza lipsei de sânge la nivelul pielii, care produce o pierdere de colagen”.

Fund tonifiat in 6 minute

Cu toate acestea, nu trebuie să disperați. Aparent toți oamenii aceia care mai vin pe la tine pe la birou și îți spun să stai drept nu sunt chiar atât de departe de adevăr și ar trebui să îi asculți. Pe lângă rutina de exerciții, o postură sănătoasă ajută la combaterea efectelor negative pe care statul la birou le are asupra corpului tău.

Așa că să fii sigură că îți ții tălpile pe pământ, ai suport lombar pentru scaun, îți relaxezi umerii, menții coatele la nivelul mesei și fii sigură de faptul că scaunul tău e mereu suficient de aproape de masă, pentru a nu fii nevoită să te întinzi constant după tastatură.

Fundul tău îți va mulțumi pentru asta!

 

*articol preluat din Cosmopolitan UK



Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *