Cum să consumi mai puține calorii când mergi la grătar

By  | 

Grătarul nu trebuie să fie neapărat o bombă calorică care îți strică dieta. Cât timp ții cont de câteva reguli simple, te poți bucura de mâncare delicioasă fără să pui un kilogram pe tine.

Iată câteva sfaturi de care să ții cont pentru a consuma mai puține calorii când mergi la grătar:

Ai grijă ce și cât ronțăi

Până când grătarul e gata, cel mai probabil bei niște suc și ronțăi ceva – covrigeii, biscuiții sărați sau nachos sunt alegeri comune. Pentru a evita să ronțăi prea mult, mănâncă ceva sănătos și plin de nutrienți la micul dejun sau prânz (în funcție de ora la care mergi la grătar). În acest fel, n-o să-ți fie poftă de altceva până când grătarul este gata. Cât despre suc, știi deja ce să faci: înlocuiește-l cu apă, limonadă sau fresh-uri de fructe.

Fă alegeri sănătoase când vine vorba de carne

Alege carnea de pui și evită burgerii și hotdogii, cei din urmă având prea multă pâine albă. Dacă nu ai altă opțiune, pune carnea de burger sau hotdog-ul pe o singură felie, ca și cum ai face un sandwich simplu. O recomandare mai sănătoasă ar fi să folosești o frunză de salată.

Citește și: 5 idei de rețete pentru a-ți impresiona prietenii la grătar 

Adu ceva de acasă

Ca să „nu faci fițe” legate de mâncare, e mai simplu să aduci și tu un preparat de acasă. În felul acesta, vei știi sigur că există și o opțiune sănătoasă pe care o poți consuma.

Evită sosurile

Sosurile pentru sandwich-uri și topping-urile pentru salate au în general mult zahăr și grăsimi. Evită maioneza și sosul barbeque și alege ketchup și muștar.

Citește și: 6 ingrediente pe care să nu le pui în sandwich-uri 

Fă mișcare

Dacă spațiul îți permite, fă puțină mișcare după ce mănânci. Propune un joc de volei, frisbee sau chiar darts. Orice formă de mișcare te va ajuta să arzi câteva calorii.

Tu ce alte soluții ai pentru a consuma mai puține calorii la grătar?


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *