Cum obții un trup ca cel al vedetelor. 4 sfaturi de la antrenorii celebrităților   

By  | 

Ca să obții rezultate rapide și să nu îți suprasoliciți corpul în zadar, află ce sfaturi urmează vedetele în antrenamentele zilnice.

Este deja știut faptul că sportul poate face minuni pentru corpul și mintea ta, dar asta nu înseamnă că trebuie să exagerezi cu antrenamentele sau că orice tip de mișcare este potrivit cu obiectivele pe care ți le-ai propus. Mai mult decât atât, poate ai observat și tu că în ciuda eforturilor pe care le depui, rezultatele întârzie să apară, iar acest lucru ar putea fi cauzat de un antrenament nepotrivit pentru tine. Uite ce sfaturi au pentru tine antrenorii vedetelor de la Hollywood.

  • Primul pas către un trup de vis și recomandarea tuturor trainerilor

Înainte de orice antrenament, echipează-te corespunzător, pentru a avea un antrenament cât mai eficient. Un device care să îți monitorizeze ritmul și antrenamentul te poate ajuta enorm în a-ți atinge obiectivele. Astfel de brățări fitness, de exemplu, sunt absolut necesare pentru un antrenament corect, pentru că pot ține locul antrenorului personal, te ajută să-ți planifici antrenamentul individual și intensitatea potrivită pentru acesta și să primești feedback instantaneu. Monitorizarea ritmului cardiac te ajută să te antrenezi mai bine, nu mai mult, spune Michelle Lovitt, care a lucrat cu vedete precum Courteney Cox, Lauren Graham și Amber Valletta

În ceea ce privește echipamentul, încălțămintea este printre elementele de vestimentație cele mai importante. Alege o pereche potrivită pentru tipul de mișcare pe care îl vei face, pentru a nu suprasolicita articulațiile și pentru a menține o poziție corectă în timpul antrenamentului. Cele două elemente – cel pentru monitorizare și motivare și încălțămintea – sunt imperative pentru un antrenament corect și care să nu te determine să te lași de sală și antrenament după prima zi.

  • Nu te baza doar pe sport. Iată ce mai ai de făcut

Dacă îți dorești un corp de invidiat, nu poți obține rezultatele scontate doar cu ajutorul sportului. Ai nevoie și de o alimentație corectă. Nu trebuie să te înfometezi sau să fugi de orice desert, ci doar să mănânci echilibrat. Înainte de antrenament, un baton proteic sau un măr te vor ajuta să ai energie și să nu obosești la jumătatea antrenamentului, spune David Kirsch, un antrenor care a lucrat cu  Jennifer Lopez și Kate Upton. Nu mânca înainte sau după antrenament mâncăruri prea consistente sau prea dulci, ele te vor deturna de la obiectivul stabilit.

  • Fă sport câte puțin și des

Nu orice antrenament trebuie să te stoarcă de energie. Cheia este consistența și exercițiile făcute cât mai des. Este mai important să faci exerciții ușoare zilnic decât câte un antrenament foarte intens o dată pe săptămână urmat de câteva zile de repaus total cauzat de febra musculară. Pentru ca un antrenament să fie sănătos și să dea rezultate nu trebuie să se termine cu dureri. Puțin și des este mereu mai bine decât rar și mult, este de sfatul lui Gunnar Peterson, care le-a antrenat pe Khloé și Kim Kardashian, dar și pe Sofia Vergara.

  • Găsește un sport care să-ți placă

Exercițiile fizice nu trebuie să fie o corvoadă. Încearcă mai multe sporturi și tipuri de antrenament până găsești unul care să-ți placă. Paleta este foarte largă – zumba, kangoo jumps, pilates, dar și sporturi precum tenisul sau squashul, sau activități precum plimbările cu bicicleta sau drumețiile pe munte – toate sunt, în definitiv, moduri de a-ți pune corpul în mișcare. Când vine vorba despre mișcare, atâta vreme cât nu exagerezi, orice exercițiu este binevenit.

Urmând aceste principii, vei vedea că poți obține rezultatele scontate mai repede decât te așteptai. Nu-ți mai rămâne decât să te pui pe treabă, nu-i așa?  

 

Sursa foto: Shutterstock

(P) Articol realizat împreună cu Arsis


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *