Cina târzie – îngrașă sau nu?

By  | 

Atunci când încearcă să slăbească, multe femei sar peste cină, gândindu-se că aceasta le îngrașă. Dar oare e adevărat?

Principalul motiv pentru care ne îngrășăm este mâncarea pe care o consumăm. Meniul unui adult ar trebui să fie sănătos și echilibrat, ar trebui să avem un orar relativ strict al orelor de mâncare, iar micul dejun ar trebui să fie baza unei zile de energie, nu cina. Totuși, asta nu înseamnă că cina nu este importantă!

Citește și: Vrei să slăbești? Sugestii pentru cina perfectă

Sigur, există persoane pe care cina le îngrașă, dar asta pentru că nu au o alimentație sănătoasă în general. De exemplu, sunt obligate să ia prânzul la birou și aleg ceva foarte light, iar seara le este foarte foame. Ajungând acasă, își fac o friptură și o porție mare de cartofi prăjiți, apoi li se face poftă de puțină ciocolată et voilà, cina îngrașă!

Indiferent cum funcționează metabolismul tău, ar trebui să alegi un mic dejun plin de nutrienți, care să îți ofere energie până la prânz. Apoi, ar trebui să consumi ceva la fel de sănătos, dar mai sățios. Seara, e recomandat să mănânci ceva mai ușor, precum o salată, carne de pui (nu prăjită!) sau supă. Între mese, poți ronțăi câteva nuci și alune sau îți poți face un smoothie dacă ți-e poftă de dulce.

Citește și: 5 rețete de cină sănătoasă cu carne de pui 

Chiar dacă ai un metabolism de invidiat și nu trebuie să faci mari eforturi pentru a arăta bine, tot ar trebui să ai grijă la cină. Dacă mănânci prea mult sau consumi alimente grele seara somnul tău nu va fi atât de odihnitor și, în plus, riști să depui grăsime în jurul organelor viitale.



Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *