Cele mai comune greșeli pe care le facem când vrem să slăbim

By  | 

Procesul de slăbit nu trebuie să fie dificil, însă există anumite greșeli pe care foarte multe persoane le fac. Află care sunt acestea și cum să le eviți, pentru a slăbi mai ușor și eficient.

Ții diete

Nu dietele sunt cheia succesului, ci alimentația sănătoasă (de fapt, un stil de viață sănătos). Atunci când ții o dietă rezultatele apar imediat, dar kilogramele pierdute se întorc imediat cum renunți la dietă. În plus, dietele rapide sunt foarte nesănătoase.

Sari peste mese

Indiferent dacă este vorba de micul dejun, prânz sau cină, nu ar trebui să sari niciodată peste o masă. Secretul nu este iei 3 mese pe zi, dar în cantități mai mici. Astfel, te vei simți satisfăcută. Nu ar trebui să sari nici peste gustări, cât timp acestea sunt sănătoase (fructe, nuci, un suc de fructe etc).

Citește și: 7 semne care indică un consum prea ridicat de zahăr 

Consumi sucuri de fructe din comerț

Am menționat la punctul anterior sucurile de fructe, dar ne refeream, bineînțeles, la cele 100% naturale. Doar aruncă un ochi peste sucurile „naturale” de pe rafturile magazinelor și vei descoperi că lista de ingrediente are chiar și 10 rânduri! Sucurile din comerț au mai multe calorii, nu îți oferă fibre și sunt pline de zahăr.

Nu citești etichetele

Nu doar la sucuri ar trebui să citești etichetele, ci la orice produs alimentar cumpărat. Zahărul se ascunde peste tot! În plus, dacă îți pasă de sănătate, ar trebui ca lista de ingrediente de pe alimentele tale să fie cât mai scurtă – de preferat să nu fie nevoie de una! Și atunci ce mănânci? Simplu: cât mai multe fructe și legume!

Nu mai consumi deloc dulciuri

Pentru a slăbi și pentru a avea un corp sănătos e necesar să renunți la zahăr, dar nu e ok să o faci brusc. În plus, schimbarea stilului de viață trebuie făcută cu zâmbetul pe buze, nu uitându-te cu ciudă la prietenele care mănâncă o brioșă. Permite-ți „ceva dulce” o dată-de două ori pe săptămână; în restul zilelor, fă-ți un smoothie sau ronțăie niște nuci.

Te bazezi doar pe dietă

Chiar dacă schimbarea alimentației este mai importantă decât sportul, asta nu înseamnă că ar trebui să fii sedentară. Fă măcar puțină mișcare în fiecare zi: urcă pe scări în loc să folosești liftul, ieși la o plimbare în parcul din apropiere, coboară din autobuz cu o stație mai devreme și mergi pe jos. Orice e mai bine decât să nu faci deloc sport!

Citește și: Idei sănătoase pentru micul dejun de la nutriționiști 

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *