Cele mai bune surse alimentare de proteine

By  | 

Fie că ţii dietă sau nu, contează să cunoşti care sunt cele mai bune surse alimentare de proteine. Citeşte mai jos!

Journal of Nutrition Education and Behaviour, o revistă medicală din SUA scrie că un studiu a scos la iveală că 43% dintre femeile care au participat la el susţin că o alimentaţie bogată în proteine le-a ajutat să prevină depunerea în plus a nesuferitelor kilograme. E important să ştii câţi nutrienţi au mâncărurile pe care le preferi, iar uneori datele ştiinţifice te pot surprinde! De exemplu, ştiai că 30 grame de mozzarella are cu 16% mai multe proteine decât un ou? Iată mai jos şi alte câteva informaţii utile:

Quinoa

Quinoa face parte din familia cerealelor şi este una dintre cele mai bune surse de proteine vegetale, mai ales pentru cei care sunt vegetarieni. O jumătate de ceaşcă de quinoa conţine peste patru grame de proteine şi merge excelent într-o salată gustoasă!

Migdale

Migdalele sunt printre cele mai râvnite oleaginoase, fiind bogate în fier, fibre şi în vitamina E. 30 grame de migdale au 6,02 grame de proteine, iar înainte să le pui în salate, în iaurt sau în prăjituri, nu uita să le hidratezi timp de opt ore.

Branza cheddar

Se spune că brânza cheddar e cea mai consumată brânză englezească din lume, iar 30 grame de brânză cheddar conţine peste 7 grame de proteine. E destul de versatilă, şi o poţi combina cu fructe, legume sau diverse tipuri de baghete integrale sau chifle cu seminţe.
Alte alimente cu procentaj ridicat de proteine sunt: ouăle, brânza tofu, pieptul de curcan, untul de arahide, somonul, pieptul de pui, muşchiul de vită etc.


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *