Ce schimbari poti aduce casei tale pentru a slabi

By  | 

Crezi sau nu, mediul în care trăiești te poate ajuta să dai jos kilogramele nedorite. Iată care sunt schimbările pe care trebuie să le faci în casa ta pentru a avea un corp mai frumos și sănătos.

Cu siguranță ai auzit de nenumărate ori că atunci când vrei să slăbești este recomandat să îți schimbi stiull de viață cu unul mai sănătos, dar te-ai gândit vreodată că asta înseamnă și să aduci câteva schimbări casei tale?

Ce sa arunci din frigider pentru a slabi

Degeaba vrei să încerci tot felul de diete dacă nu te simți deloc motivată, iar casa ta poate lucra împotriva ta. Sigur, nu ne referim aici la casă ca la un monstruleț nesuferit care îți umple bucătăria cu cartofi prăjiți, torturi și chipsuri, ci la modul în care aceasta este amenajată.

Voi începe cu o schimbare „la mintea cocoșului”, dar pe care, trebuie să recunosc, nici eu nu am făcut-o decât recent. Ține alimentele sănătoase, precum fructele, la îndemână! Dacă obișnuiești să așezi fructele în cămară sau în frigider, în timp ce pe blatul de bucătărie ai o ciocolată, este clar pe care vei pune mâna atunci când ți-e poftă de ceva dulce, nu?

Nu trebuie decât să îți cumperi un coș de fructe simpatic pe care să îl ții la vedere, iar acesta îți va face cu ochiul constant. Un studiu recent despre schimbarea obiceiurilor pentru a slăbi a arătat că persoanele care luau gustări (cel mai probabil nesănătoase) doar după ce mâncau un fruct au reușit să slăbeasă mai mult. Sună bine, nu?

Cum scapi de grasimea de pe spate?

Apoi, tot la vedere ar trebui să ții și liste de cumpărături (care să conțină alimente sănătoase), citate, cuvinte sau poze care să te motiveze. Lipește-ți post-it-uri pe frigider, pe ușa de la cămară, pe dulapul de la bucătărie, dar și în camera de zi, unde poți face exerciții.

De asemenea, pentru a-ți controla porția de mâncare mai ușor, nu trebuie decât să folosești farfurii și castroane mai mici. Acest lucru este valabil și în cazul pungilor cu chipsuri, de exemplu. În felul acesta, nu e nevoie să renunți dintr-o dată la anumite mâncăruri nesănătoase. Vei avea impresia că vei mânca tot o pungă de chipsuri sau o farfurie întreagă cu de paste cu mult sos, însă cantitatea va fi mai mică.

O altă idee utilă este să împarți mâncare în porții în loc să o lași în oala în care ai gătit. Având mai multe casolete cu mâncare, vei mânca exact cât ți-ai propus de la bun început, nicio înghițitură mai mult!

Greseli pe care le faci in timpul dietei

Cât despre televizorul din bucătărie... ei bine, acesta nu are ce să caute acolo! Studiile au arătat că dacă ții un TV în bucătărie îți vei petrece mai mult timp în această cameră, deci, inevitabil, vei mânca mai mult. În plus, știi deja că nu e ok să mănânci în timp ce te uiți la TV, pentru că trebuie să te concentrezi pe mâncare. Dacă ești atentă la altceva, nici nu îți vei da seama cum mai iei încă o gură de mâncare și încă una.

O altă schimbare pe care ar trebui să o faci în bucătărie este alegerea unor scaune incomode. În felul acesta, vei petrece cu până la 18 minute mai puțin în bucătărie.

Tu ce spui, casa ta te ajută să slăbești?


Comments

comments