Ce să comanzi și ce să eviți la un restaurant japonez

By  | 

În general, mâncărurile japoneze sunt sănătoase, însă există și câteva excepții pe care ar fi mai bine să le eviți dacă vrei să slăbești.

Ce să comanzi:

Sashimi

Sashimi reprezintă bucățele fin tăiate de pește crud, preparate cu sos de soia și pastă wasabi. Se consumă simple, fără orez.

Supa miso

Supa miso are ca ingredient de bază miso, o pastă din soia. Alte ingrediente includ apă sau supă de pui, legume și tofu. Are un număr scăzut de calorii și este ideală ca aperitiv, dar și consumată de una singură.

Salatele japoneze sunt delicioase și au puține calorii. Se folosesc diferite legume, alge, fructe de mare, semințe de susan și dressing-uri de sos de soia, ghimbir sau miso.

Citește și: Reguli de etichetă la restaurant 

Ce să eviți:

Tempura

Tempura înseamnă că preparatul a fost prăjit. Chiar dacă pozele din meniu arată interesant, ar fi mai bine să eviți aceste preparate.

Sosuri cremoase. Doar pentru că preparatul conține pește sau alge nu înseamnă că este sănătos, dat fiind că sosurile cremoase sunt bogate în grăsimi.

Orez în plus. Dacă preparatul îți pare prea mic, comandă un număr mai mare de bucăți sau mănâncă înainte/după și o salată sau o supă miso. Orezul nu va face decât să te umple de mai multe calorii și carbohidrați.

Citește și: Sfaturi pentru o alimentație sănătoasă atunci când iei masa în oraș 


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *